Unes 150 persones tallen la cruïlla de Ricard Viñes de Lleida per escriure cartes als presos i exiliats

L'acció, convocada per l'ANC, Òmnium i els CDRs, s'ha dut a terme durant mitja hora i ha finalitzat amb el cant dels Segadors

Autoria Fotos. Josep M. Currià.
ACN Lleida .- Unes 150 persones han tallat a dos quarts de nou del vespre i durant mitja hora la cruïlla de la plaça Ricard Viñes de Lleida per reclamar la llibertat dels presos independentistes.

 En concret, els assistents han tallat l’avinguda Prat de la Riba i l’avinguda Rovira Roure, punt on han instal·lat una taula on desenes de persones han escrit cartes adreçades als polítics empresonats i exiliats, així com als membres dels CDR que també es troben a la presó.

Posteriorment, han dipositat les cartes a l’interior d’una urna similar a les utilitzades l’1-O les quals es faran arribar als seus destinataris. Durant la protesta, els concentrats també han proferit crits com ara «llibertat presos polítics», «presos al carrer, amnistia i llibertat» i «fora, fora, la justícia espanyola», entre altres. L’acció, convocada per l’ANC, Òmnium Cultural i els CDRs de Lleida, ha finalitzat amb el cant dels Segadors

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.