SIS PREGUNTES A JOSEP ESTEVE. Fundador i director general de Rodi Motor Services

Empresa de referència, líder del sector de l’automòbil a Catalunya, Aragó i Canàries. Amb prop de 1.350 empleats, una estructura de 131 centres i més de 100 vehicles d’assistència en carretera, el grup dóna servei a 300.000 clients.

TEXT: Robert Moncasi i Puig – totlleida

* A qui no coneix Rodi Motor Services, ¿que diria vostè que és?

Diria que és una cadena de centres d’automoció amb dos models de taller: un dedicat als turismes, ja sigui d’usuari final o bé de renting; i una altra tipologia de centre on, a banda de donar serveis als turismes, donem servei als professionals amb vehicles industrials, ja sigui camions, tractors o maquinaria d’enginyeria civil.

* De diferenciador d’altres empreses del sector, Rodi Motor Services concretament, que aporta?

A més de tenir 150 centres ubicats a tres àrees: Nord-Est d’Espanya (Catalunya i Aragó), Illes Canàries i des de l’any passat al Nord de Portugal.  Fonamentalment en la satisfacció dels clients, i aquesta forma de pensar es troba dins el nostre ADN, el que és tradueix en: respectar els horaris agendats dels nostres clients per reparat els seus vehicles, el fer un treball tècnicament ben fet i el tenir una competitivitat de preu dins el nostre sector.

*La filosofia empresarial de Rodi Motor Services, en què se sustenta?

 En transmetre la nostra passió pel client tan a les persones que s’incorporen a la nostra estructura, com a les que ja hi formen part. Per aquest motiu, invertim molt de temps en transmetre-la, perquè pensem que és la clau de l’èxit.

Tot això comença des del nostre procés de selecció, on intentem incorporar persones amb valors  de honestedat i esperit de superació; i posteriorment, en tenir informat al nostre personal de l’evolució de l’empresa, acompanyat d’una important inversió en formació, sigui tècnica o de gestió de persones.   

* Per motivar, per incentivar a potencials usuaris a utilitzar els serveis de Rodi Motor Services, que diria?

 Que confiessin en el nostre slogan (“La confiança no es compra ni es ven, es guanya”). A més a més, els animo a que entrin a la nostra web https://www.rodi.es/ per agendar i pressupostar el proper manteniment del seu vehicle i el seu canvi de pneumàtics.

* Segons estudis d’opinió Rodi Motor Services figura entre les entitats millors valorades del ram per aconseguir tal grau de reconeixement, tal grau de notorietat, vostè a què ho atribueix?

Vull entendre que les respostes donades a les preguntes anteriors, són el motiu d’aquesta valoració.

* Algun altre aspecte de Rodi Motor Services que consideri d’interès difondre, propagar, remarcar, quin seria?

Dins de les nostres possibilitats intentem fomentar la pràctica d’una vida saludable a la nostra gent, organitzant diferents esdeveniment esportius per fomentar aquest hàbit;  també som molt escrupolosos amb el tractament dels nostres residus, perquè pensem que és fonamental per contribuir amb la societat i tenir una millor qualitat de vida per a tots.  

* Per tal d’afrontar el nou context Covid, i adaptar-se a les noves circumstàncies, a Rodi Motor Services, concretament que estan fen?

En primer lloc, hem procedit a donar un alt grau d’informació a tota la nostra gent de les mesures que estem prenent, tan a nivell laboral com de seguretat. En segon lloc, seguim de manera escrupolosa el protocol recomanat per les autoritats sanitàries: mantenir distancia, ús de mascareta, ús de gels hidroalcohòlics i col·locació a les nostres recepcions de vidres protectors. Addicionalment, durant els mesos de març i abril, on malauradament vam haver d’acollir-nos a un ERTE al tenir més de 80 centres tancats, l’empresa va compensar els salaris d’aquet grup de gent que va quedar a l’atur temporalment. En darrer lloc, i respecte al personal d’administració, l’empresa ha potenciat notòriament el teletreball (arribant a ser del 100% en determinats períodes) donat que tecnològicament estem molt preparats. 

 

 

 

 

 

Globallleida
Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.