Marc Solsona: «El futur de Mollerussa serà complicat de gestionar, confio en la generositat i complicitat de la gent

Raül Aguilar (Junts): "Tenim ganes de governar però veurem la conjuntura política que es forma amb el resultat"

Mollerussa – El guanyador de les eleccions per només 11 vots de diferència, Marc Solsona, ha valorat amb satisfacció la victòria però ha reconegut que el fet que Mollerussa Primer hagi empatat a 4 regidors amb Junts farà que el futur de la ciutat per als propers quatre anys sigui «més complicat de gestionar».

En aquest sentit, confia que la «generositat i complicitat» de la gent que «s’ha mullat» per Mollerussa. El candidat de Junts, Raül Aguilar ha dit que parlaran amb totes les forces polítiques però que tenen ganes de governar i caldrà veure la «conjuntura política» que es forma amb el resultat. El candidat de la CUP, Josep Miquel Varea, ha destacat que per primera vegada caldrà buscar «consensos i parlar amb tothom» a Mollerussa.

Globallleida
Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.