Sant Cugat – El secretari general de Junts, Jordi Turull, ha demanat a ERC que «aclareixi cap on vol portar el país».
En un acte a Sant Cugat aquest diumenge, Turull ha constatat que no s’entén si ERC defensa o no la B-40: «Si estan a un despatx la vol, i si està fora del despatx no la vol. És un embolic», ha manifestat. Al míting també hi ha participat el candidat a Barcelona, Xavier Trias, que ha subratllat que li fa «il·lusió» ajudar a «consolidar» Junts com «un partit fort». Trias també ha lamentat que la capital catalana hagi «perdut lideratge». «A veure si traiem la Colau d’una vegada», ha afegit, en referència a l’alcaldessa i candidata de BComú. Turull i Trias han participat a la presentació del cap de llista a Sant Cugat, Josep Maria Vallès.
Des d’una sala dels Cinemes de Sant Cugat, Turull ha donat el tret de sortida del míting de precampanya, i ha parlat del «famós Acord de Claredat» que defensen ERC i el president de la Generalitat, Pere Aragonès. El secretari general de Junts ha subratllat que hi ha partits que «haurien d’aclarir» cap on volen portar el país, i en concret si volen o no la Ronda del Vallès.
En clau municipal, Turull també ha manifestat que al capdavant dels ajuntaments hi ha d’haver les «millors persones», sobretot a nivell d’actitud, per fer front a les «exigències, necessitats i reptes» dels pobles i ciutats. «Cal una actitud positiva», ha reiterat.
Just després ha pres la paraula el candidat a Barcelona. Trias ha explicat que molta gent l’ha «pressionat» per fer el pas i tornar a la vida política, i presentar-se com a cap de llista de Junts a la capital: «Em deien que ‘hem de treure la Colau’. Doncs a veure si la traiem d’una vegada», ha exclamat.
L’exalcalde de la ciutat ha deixat clar que li fa «il·lusió» consolidar Junts com un «partit fort» per fer que «les coses vagin endavant». Trias ha conclòs que està a disposició d’ajudar «al màxim», si bé el seu objectiu és guanyar les eleccions del 28 de maig.
Trias ha asseverat que Barcelona continua sent un «referent important» però que, si continua amb Colau a l’alcaldia, la ciutat sortirà perdent: «Era una ciutat admirada. Però hem perdut tan lideratge que l’alcaldessa no parla ni amb Sant Cugat. Això és un disbarat», ha apuntat.
Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.