ENTREVISTA. SIS PREGUNTES a  Guillem Boira. CEO en The Original Tonic

"tenim la gamma mes gran de sabors i colors entre les tòniques Premium"

En l’historial professional de Guillem Boira consta: 20 anys de gerència i gestió d’equips d’una enginyeria, instal·ladora, constructora; amb més de 1.500 treballs visats al Col·legi d’Enginyers Industrials. Clients: REPSOL, CEPSA, FCC, BP, CESPA, CAMPSA, EUROENERGO, COFARES, ACSA-SORIGUE, etc …
7 anys d’experiència en consultoria i formació en gestió de l’talent i coaching. Clients: ALLIANZ, LA CAIXA, ARGAL, FCC, MEDIA MARKT, ASYSUM, NUFRI, SERVICOMPUT, RACC, etc …
3 anys dirigint el projecte ORIGINAL Premium TONIC WATER.

*A qui no coneix Original Premium Tonic Water, per presentar-ho ¿que diria?

Sens dubte la millor tònica del món. I a més a més de Lleida. Original és coneguda per ser, al 2011, la primera tònica premium del mercat que va introduir el color als seus diferents sabors, però sense una immillorable qualitat del producte, partint d’una aigua excel·lent i amb una bombolla fina però molt persistent, aquest projecte gairebé artesanal no podria créixer com ho fa.
Actualment Original ofereix 12 referències, 7 sabors de tònica Premium, la Clàssic que es transparent, la Berries (amb fruits del bosc i de color rosa), la Citrus (amb llimona i bergamota i de color blau), la Yuzu (amb yuzu i tè i de color transparent), la Cherry (amb cirera i de color vermell), la Mint (amb menta i de color verd) i la novetat de 2019 Açai (amb açaí i gengibre i de color morat). També la versió Zero (sense sucre) de la Classic, Berries i Citrus. I finalment una Premium Ginger Beer i una Premium Siphon Soda.

* De diferenciador d’altres productes afins, concretament, Original Tonic, què aporta?

Com ja he comentat, la primera diferència és la qualitat del nostre producte i en especial de la nostra bombolla, molt fina però amb una alta pressió que la fa molt persistent. Però la diferenciació més visible és que tenim la gamma mes gran de sabors i colors entre les tòniques Premium. A més a més, som la marca de tònica premium amb menys sucre del mercat, concretament 4,9gr/100ml.
I també amb el packaging ens diferenciem, ja que embotellem en un botellí de 20cl de disseny propi i premiat pel seu disseny innovador als “World Beverage Innovation Awards 2014”. A més a més, aquest passat 2019 vam estrenar un nou branding de molt alta qualitat.

*Tot producte busca el seu nínxol de mercat, Original Tonic, on el busca?

En el segment Premium i superpremium. Volem arribar a aquells usuaris que aprecien la qualitat i que volen degustar una tònica, un gintònic o un altre combinat que els aporti quelcom diferent i especial. La tònica sol ser, per volum, el producte més present en un gintònic, i la gent ha de saber que si vol complementar una bona ginebra i paga un preu per fer-ho, no hi pot ficar qualsevol tònica doncs tant el sabor com els efectes que els produirà la copa no seran els mateixos.
Les grans marques, per pressió del mercat i de les seves estructures que els requereixen grans volums de vendes, estan pendents del mainstream i abandonant el segment Premium, i aquesta es la nostra oportunitat ja que seguim obsessionats en oferir al públic producte diferencial i de molt alta qualitat.

*Per motivar al potencial consumidor a decidir-se per Original Tonic, que dirla?

Li diria que s’atrevís a provar coses noves i diferents, que no se quedi amb les tres marques de sempre, que el que han de valorar és el que tasten i no el marketing que els bombardeja. I que demanin als locals on consumeixen que tinguin la tònica ORIGINAL, tónica d’aquí, consumida i molt apreciada ja en prop de 30 països.

*La filosofia empresarial d’Original Tonic, en què se sustenta?

La nostra filosofia es sorprendre als consumidor amb els millors productes al millor preu possible, sense renunciar mai a la qualitat ni a la diferenciació.
I la nostra estratègia, el ser una marca global amb cada cop més presència internacional. En tan sols els darrers tres anys hem passat de un 25% a un 70% d’exportació.
Tot i això, ens faria molta il·lusió ser profeta a la nostra terra i aconseguir una major implantació en terres lleidatanes; hi treballem per aconseguir-ho i que els nostres conciutadans puguin lliurar-se del rodet de les grans marques i puguin gaudir dels millors gintònics i Cocktails en general.

*Com a punt final. Amb ganes de comunicar, informar, explicar, expressar… que li ha quedat?

Be, diria que com a amant del beure responsable, animaria als consumidors a gaudir dels seus gintònics, dels seus combinats, valorant molt la qualitat. Sempre serà millor degustar un gintònic amb ginebra i tònica Premium que un parell de gintonics mainstream. Puc assegurar que aquest es un producte on la diferència de preu si val la pena pagar-la, ja que el petit increment de preu que pot representar la tònica Premium es molt menor que la diferència en la beguda que degustarà.

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.