Tallers Rodi posa en marxa un protocol de seguretat i prevenció davant el coronavirus.

Un servei segur, un servei professional

Els tallers de mecànica ràpida Rodi Motor Services tornen a l’activitat amb un nou protocol de protecció i prevenció per garantir la seguretat de totes les persones a les seves instal·lacions.

Un taller segur Aquest nou protocol garanteix un taller segur per a treballadors i clients. Per aconseguir-ho, les instal·lacions es netegen i ventilen diàriament. Tots els objectes són desinfectats i s’han col·locat dosificadors de líquid desinfectant a les zones comunes i als lavabos a disposició del client.

L’atenció al públic es realitza rere noves pantalles de metacrilat que s’han incorporat a les recepcions dels tallers com a mesura de protecció. D’ara endavant, es respectarà un aforament màxim i la distància de seguretat mínima entre persones de 1’5 metres.

La seguretat del client al taller Per garantir l’atenció adequada a tots els seus clients, Rodi ofereix el seu servei de Cita Prèvia a través de la seva pàgina web www.rodi.cat. Les persones majors de 65 anys disposen d’un horari d’atenció preferencial. Rodi recomana als seus clients l’ús de mascareta i guants, així com, el pagament amb targeta o telèfon mòbil. Per oferir la màxima seguretat, tots els centres Rodi disposen de guants d’un sol ús que els clients poden fer servir durant la seva estada.

Un servei segur, un servei professional

El personal de Rodi ara treballa amb guants i mascaretes que són reemplaçats periòdicament. Els vehicles són protegits a les principals zones de contacte amb fundes, catifa, cobreix volant i canvi de marxes. Quan el vehicle és retornat al seu propietari, les claus es lliuren desinfectades.

Gràcies a aquestes mesures, Rodi ofereix el servei de taller mecànic més professional ara reforçat amb la garantia de l’aplicació de mesures de prevenció.

Sobre Rodi Motor Services.

La cadena de centres de mecànica integral de l’automòbil RODI va néixer l’any 1990 a Lleida. A finals del 2013 van redissenyar la seva estratègia de negoci i van passar a anomenar-se RODI MOTOR SERVICES, mantenint els objectius i l’esperit de l’empresa: servei integral al client, proximitat i accessibilitat. L’evolució i el creixement constant han provocat que, a dia d’avui, RODI MOTOR SERVICES sigui una empresa de referència líder del sector de l’automòbil a Catalunya, Aragó, Canàries i Portugal. Amb més de 1.350 empleats, una estructura de 149 centres i més de 100 vehicles d’assistència en carretera, el grup dona servei a més de 400.000 clients.

Més informació. Blog  Rodi: 

Globallleida
Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.