Talarn reprèn a l’Alta Ribagorça les visites setmanals als municipis de la demarcació després del període estival

Durant la jornada ha visitat l’Ajuntament de la Vall de Boí, els pobles de Barruera i Erill la Vall i el Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça

Suport de la Diputació de Lleida a la cobertura de la pista poliesportiva de Barruera

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha visitat aquest dimarts diversos pobles del municipi de la Vall de Boí i el Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, en la seva estada a la comarca.

Talarn ha iniciat el seu periple a l’Ajuntament de la Vall de Boí on ha estat rebut per l’alcaldessa, Sònia Bruguera. A l’Ajuntament ha signat al Llibre d’Honor i ha mantingut una reunió de treball.

Posteriorment s’ha desplaçat fins el poble de Barruera, pertanyent al municipi de la Vall de Boí, on ha visitat el poliesportiu i la zona dels banys públics. 

Des de Barruera, Sònia Bruguera ha destacat la necessitat de cobrir la pista poliesportiva “per la climatologia que tenim”, així com “les millores en els accessos als nuclis, els carrers pròpiament”, degut a l’impacte de la neu, el gel i la sal que malmeten l’asfalt.

Joan Talarn, ha explicat, de la seva banda, que “sempre col·laborem i ajudem en tot allò que ens demanen els municipis, i pel que fa al pla d’hivern, des de la institució sempre hem intentar fer-ho. Però en aquestes visites que fem pel territori també escoltem els projectes que tenen els municipis. Aquí, a Barruera, tenen un magnífic projecte per cobrir la pista poliesportiva on puguin jugar-hi els nens i nenes del col·legi sense estar pendents de la climatologia”. També ha afegit que aquest projecte també ha de servir com “un espai municipal on poder fer actes”.

El president de la Diputació s’ha desplaçat després fins a Erill la Vall -que també pertany al municipi de la Vall de Boí- on ha visitat el Centre Romànic de la Vall de Boí i la zona de l’aparcament i dels banys públics.

 Ha acabat la seva estada a la comarca de l’Alta Ribagorça visitant la seu del Consell Comarcal, al municipi del Pont de Suert, on s’ha reunit amb la seva presidenta, Maria José Erta i consellers comarcals, per a coordinar la col·laboració de la Diputació de Lleida amb una comarca conformada per 34 nuclis de població repartits entre tres municipis.

 

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.