Nationale-Nederlanden inaugura un nou model d’oficina a Lleida

Nationale-Nederlanden, Companyia del Grup NN que ofereix solucions de protecció, estalvi i inversió a curt, mitjà i llarg termini a més de 850 000 clients a Espanya, inaugura el seu nou model d'oficina comercial a Lleida (Gran Passeig de Ronda, 175),

La Companyia prossegueix amb el pla de renovació de les seves oficines comercials, en línia amb el seu compromís amb la innovació i la transformació digital, creant espais més funcionals que permetin, a través dels seus agents d’assegurances, millorar l’experiència de client.

L’asseguradora posa el focus a Catalunya, territori amb gran potencial per a la generació de negoci i d’ocupació, en el qual compta amb 31 976 clients de negoci individual i 486 agents d’assegurances.

Nationale-Nederlanden, Companyia del Grup NN que ofereix solucions de protecció, estalvi i inversió a curt, mitjà i llarg termini a més de 850 000 clients a Espanya, inaugura el seu nou model d’oficina comercial a Lleida (Gran Passeig de Ronda, 175), amb una remodelació integral de l’espai que persegueix, a través dels seus agents d’assegurances, millorar la qualitat del servei que ofereix, amb la digitalització com a palanca de canvi.

La Companyia treballa en l’adaptació de les seves oficines comercials a Espanya, en el marc de la seva aposta pels canals de distribució, especialment, la xarxa d’oficines comercials, dotant als agents d’assegurances amb les millors eines per a l’acompliment de les seves funcions. Però a més, aquestes remodelacions són un fidel reflex dels valors –“Cuidem dels nostres clients, som clars i estem compromesos”- i de l’ambició de la Companyia per ser rellevant per als clients, per a convertir-se en referent en l’experiència de client en el mercat de protecció espanyol. Així, el resultat són espais moderns, digitals i avantguardistes, adaptats a les necessitats de les persones, sempre en el centre de l’estratègia, per a continuar oferint-los el millor servei.

Des de 2019, l’asseguradora ha aconseguit notables canvis en matèria d’innovació i transformació digital, els quals es materialitzen en aquests nous models d’oficina, com l’acabat d’inaugurar a Lleida, que ara compta amb espais que permeten una activitat i servei més eficients. D’altra banda, a través d’aquest innovador disseny, la Companyia demostra la seva aposta per les noves tecnologies i la implementació d’innovadores formes de comunicació, dotant a les seves oficines amb pantalles digitals d’última generació que es convertiran en un canal més de comunicació amb el client, en línia amb la forta i consolidada estratègia digital global.

En el cas concret de l’oficina de Lleida, oberta en 1992, s’ha creat a més un espai modern, funcional i comfortable, amb zones diàfanes i lluminoses per a fomentar una escolta activa, oberta i personalitzada. Per a això, s’han habilitat espais que ofereixen una major intimitat, encara que també hi ha punts tecnològics des dels quals ells mateixos poden accedir a l’àrea privada.

Catalunya, un mercat clau per a Nationale-Nederlanden

L’asseguradora posa el focus a Catalunya, àrea estratègica clau per a l’entitat, i territori amb gran potencial per a la generació de negoci, on compta amb 31 976 clients de negoci individual i 486 agents d’assegurances, 39 d’ells, a Lleida. En paraules de Vicente Pérez Gimeno, director territorial de la zona Centre i Nord-est en Nationale-Nederlanden, “Catalunya és una demarcació clau per a la Companyia. Fer que la nostra oficina de Lleida sigui més digital i innovadora, adaptada a les noves necessitats del sector, serà substancial tant per al treball diari dels nostres agents d’assegurances, com per als gairebé 35 000 clients de negoci individual que tenim en la zona”. Pérez Gimeno ha afegit que “aquest és només un exemple més de com la Companyia aposta per posar al client al centre i estem molt contents amb la nova imatge i dinamisme amb els quals comptarà, a partir d’ara, la nostra oficina lleidatana”. 

Catalunya representa un mercat amb gran potencial també per a la generació d’ocupació. En paraules d’Alex Bogman, subdirector general i director Comercial de l’asseguradora, “els catalans estan conscienciats amb la necessitat de comptar amb productes d’estalvi complementaris a la jubilació, la qual cosa converteix a la regió en un territori de gran importància per a la Companyia”.

Aquest potencial ha permès que l’oficina de Lleida hagi posat en marxa un pla estratègic de creixement de la seva xarxa comercial. Una oportunitat que contribueix a la creació d’una professió de futur i una formació especialitzada. I és que Nationale-Nederlanden ofereix un Pla de Carrera a les persones que aspiren a tenir el seu propi negoci, oferint-los una formació oficial i acreditada en la DGSFP (Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions), que ajuda a potenciar les seves habilitats, dotant-los de les eines necessàries i impulsant el desenvolupament de la marca personal de cadascun dels futurs agents.

Tecnologia i agents d’assegurances, una aposta clara per a donar el millor servei

Gràcies a la innovació i la digitalització, Nationale-Nederlanden ha desenvolupat noves tècniques de processament de dades i intel·ligència artificial, dotant als seus més de 2.000 agents d’assegurances amb les millors eines digitals, les quals són imprescindibles en el seu treball diari i els permeten anticipar-se a les necessitats dels clients, aportant valor i marcant la diferència respecte a altres empreses del sector financer i assegurador, que està optant per tancar oficines per a ser 100% digitals.  

“En Nationale-Nederlanden, apostem fortament per la innovació, que és per a nosaltres transversal. Per això, veiem en la combinació d’oficines comercials i serveis digitals el binomi perfecte, continuem apostant per la nostra xarxa comercial amb un creixement important en els últims anys i dotem als nostres agents d’assegurances de les millors eines digitals per a millorar l’experiència de client”, assenyala Ángel Abril, director del Canal Agencial en Nationale-Nederlanden. 

Nationale-Nederlanden i el seu compromís amb la protecció del planeta

El nou model d’oficina de Lleida està totalment alineat amb el compromís de l’asseguradora amb el medi ambient i la reducció de la petjada de carboni. Així, a les mesures adoptades en els últims anys en quant a climatització, il·luminació i reciclatge per a reduir la despesa energètica, minimitzar la contaminació lumínica i generar menys residus, entre d’altres, se li suma aquest nou concepte minimalista, que suposa una reducció de l’ús de materials plàstics, alumini i paper, que han estat substituïts per suports digitals i nous materials més respectuosos amb l’entorn. A més, la Companyia només treballa amb proveïdors que utilitzen materials sostenibles i certificacions ISOS.

Sobre de Nationale-Nederlanden España 

Nationale-Nederlanden, empresa del Grup NN, ofereix solucions de protecció, pensions i estalvi i inversió a curt, mitjà i llarg termini a més de 850.000 clients a tot Espanya. Amb un equip professional de 600 treballadors i 2000 agents comercials, Nationale-Nederlanden està present a tot Espanya a través de les seves 39 oficines, 167 Punts Taronja i 8 Franquícies per complir amb el compromís amb els seus clients i propòsit de marca «Ajudem a cuidar del que més importa” a través de productes i serveis innovadors i personalitzats que abordin les seves necessitats reals. De manera que l’ambició és “ser referent en l’experiència del client al mercat de protecció espanyol”.

Més informació: www.nnespana.es 

Sobre Grupo NN 

El Grup NN és una companyia internacional de serveis financers, activa a 11 països, amb una forta presència a diversos països europeus i el Japó. A través de tots els seus treballadors, ofereix solucions de jubilació, pensions, assegurances, banca i inversions a aproximadament 18 milions de clients. El Grup NN inclou Nationale-Nederlanden, NN, ABN AMRO Insurance, Movir, AZL, BeFrank, OHRA i Woonnu. NN Group cotitza a Euronext Amsterdam (NN).

Més informació: www.nn-group.com 

Totlleida - Balck Friday

 

Globallleida
Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.