Les Borges Blanques. Imatges de la cantada d’Havaneres al Terrall, i de la Jornada Solidària del Mulla’t a les Borges Blanques.

FOTONOTÍCIA. LES BORGUES BLANQUES

Nit d’havaneres celebrada al Terrall de les Borges Blanques. L’esdeveniment va comptar amb l’actuació del grup d’havaneres Balandra de Reus.
A la mitja part, es va gaudir del tradicional rom cremat, alhoraes van realitzar sortejos amb premis, incloent-hi un pernil. L’esdeveniment va ser organitzat pels Amics del Terrall.

El diumenge 14 de juliol les piscines municipals han acollit la jornada solidària del Mulla’t amb la taula de productes solidaris de la Fundació Esclerosi Múltiple i el  tradicional salt simultani.

Globallleida
Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.