L’ANC reclama que s’investeixi Puigdemont. Ha aprovat un comunicat on reclama a les forces polítiques que s’investeixi de nou el president legítim de Catalunya ‘al parlament i de forma efectiva

Adverteix que cal demostrar que tothom està disposat a assumir les ‘responsabilitats i conseqüències penals’ davant de l'estat ‘demofòbic’

L’ANC insisteix a investir Carles Puigdemont. El secretariat nacional de l’entitat ha aprovat un comunicat on reclama a les forces polítiques que s’investeixi de nou el president legítim de Catalunya ‘al parlament i de forma efectiva, sense estar condicionats als desacreditats tribunals espanyols, la llei dels quals no ha de tenir efectes sobre el territori de Catalunya des de la declaració d’independència del 27 d’octubre de 2017’. A més, l’ANC considera que s’ha entrat en una fase ‘decisiva’ del camí que ha de portar a la independència de Catalunya, i conclou que ara cal demostrar que tothom està disposat a assumir les ‘responsabilitats i conseqüències penals’ davant de l’estat ‘demofòbic’.

Així mateix, l’ANC avisa els partits independentistes que prepararà mobilitzacions immediates en cas que no hi hagi acord per a la investidura de Puigdemont. A més, demana sentit de responsabilitat als polítics en el seu lideratge cap a la independència, ‘assumint els riscos que això comporta’, i els garanteix el suport ‘necessari’ des de la societat civil.

Finalment, l’Assemblea conclou que quan Puigdemont torni a Catalunya per ‘entomar el repte de liderar la creació efectiva de la República’, l’entitat serà al seu costat i defensarà les institucions catalanes i el govern fins a les ‘últimes conseqüències’.

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.

Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.