La moda sostenible torna a brillar a Lleida amb l’èxit de la quarta edició de Cánfora Market
Aquest pop-up market pioner a la ciutat, amb el ferm compromís de promoure compres conscients i sostenibles, va acollir al voltant de 1.000 assistents, que van gaudir d'una experiència enriquidora: compres sostenibles i un brunch musical.
Un cop més, el majestuós entorn del Castell de Gardeny de Lleida va ser l’escenari de la quarta edició primavera-estiu de Cánfora Market, una fita destacada al panorama de la moda sostenible del territori.
Aquest pop-up market pioner a la ciutat, amb el ferm compromís de promoure compres conscients i sostenibles, va acollir al voltant de 1.000 assistents, que van gaudir d’una experiència enriquidora: compres sostenibles i un brunch musical.
Les dues fundadores, Maria Izcara i Mónica Carrera, inspirades per una visió compartida de promoure un canvi positiu a la indústria de la moda, estan decidides a portar Cánfora Market a un nou nivell. Volen introduir-se a la moda més conscient i sostenible, on l’autenticitat i la qualitat prevalguin sobre la novetat i la quantitat. «Tots ens hem deixat influenciar per les tendències passatgeres i hem sentit la pressió del consumisme desenfrenat», han admès. «És hora de trencar amb el fast-fashion i guarir la nostra relació amb la moda», ha afegit Carrera.
El mercat va oferir més de 5.000 peces entre roba i complements, tots a preus assequibles, impulsant així la moda sostenible i accessible per a tothom. A més de l’experiència de compra, els assistents es van delectar amb un vermut musical, acompanyat de tapes casolanes, vins selectes i vermut, al ritme envoltant de la música electrònica del DJ Coolkin, creant així un ambient festiu.
En sintonia amb el compromís amb la responsabilitat social, Cánfora Market ha col·laborat estretament amb l’Associació REFEM, una entitat sense ànim de lucre a Lleida que ofereix suport vital a dones en situacions d’emergència o vulnerabilitat social a causa de la violència masclista. Part de les peces de roba no venudes durant l’esdeveniment seran donades a aquesta noble causa, reafirmant així l’impacte positiu i solidari de l’esdeveniment.
L’esdeveniment va comptar amb el patrocini oficial de Skoda Autodalser Dalmau i el suport inavaluable de col·laboradors locals de diversos sectors, incloent-hi Sia Personal Trainers, Store by La Perfumeria, Solenver, Cimados, Qualitat d’Habitatges, Serveis Montserrat Anglès i Espai Tècnic.
Càmfora Market reafirma la seva posició com un esdeveniment clau per fomentar un estil de vida sostenible i promoure la reutilització a la indústria de la moda. Seguiran amb més edicions, amb el propòsit ferm de continuar inspirant la població cap a un consum més conscient i ètic.
Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.