HIOPOS presenta a Alimentària&Hostelco el primer robot humanoide per a l’hostaleria
Una solució única en el mercat, que utilitza la Intel·ligència Artificial per a interaccionar amb els comensals
HIOPOS SOLUTIONS, companyia que forma part del Grup ICG (A&K Holding), presenta en el Saló Alimentària&Hostelco, que se celebra al recinte Gran Via de Fira de Barcelona entre els dies 18 i 21 de març, en l’àrea Tech, pavelló 7 estand 201, HIODOM el primer robot humanoide per a l’hostaleria amb intel·ligència artificial.
HIODOM és un humanoide intel·ligent per a la recepció de clients en el restaurant. Gràcies a la intel·ligència artificial, interacciona i manté converses de veu amb els clients, els acompanya a la taula, gestiona llistes d’espera, i navega de manera autònoma per la sala per a evitar obstacles.
A més, disposa d’una pantalla on mostra publicitat i un codi QR perquè els clients puguin realitzar ells mateixos la comanda. Entre les funcions diferencials de HIODOM hi ha l’amenització de les festes de celebració, com aniversaris, gràcies a les músiques i balls incorporats, que fan les delícies de nens i adults. HIODOM forma part de la solució robòtica que inclou també els robots cambrer HIOBOT, que són els encarregats de servir i retirar de manera autònoma els plats de les taules.
Tant HIODOM com HIOBOT formen part de la solució HIOPOS, una solució global allotjada en el cloud que ajuda a gestionar els negocis d’una forma molt més eficient, fàcil i intuïtiva. És una solució multidispositiu, permet treballar amb diversos punts de Venda (TPV, tauleta, Telèfons intel·ligents). És un sistema omnicanal que inclou punts de venda, pantalles de cuina, quioscos per a evitar cues i temps d’espera, sistemes de mobilitat per
a les reserves i comandes en línia, delivery, take Away, robots d’atenció al client i cambrers, programari de gestió ERP, CRM, equips de gestió d’efectiu i anàlisi estadística en temps real.
La solució robòtica de HIOPOS amb intel·ligència artificial, compta amb diferents modes de treball: benvinguda, servei, retirada i celebració. Ideal per a restaurants, hotels, hospitals,…. Està totalment integrat amb la solució HIOPOS i permet el seu control des del TPV i els dispositius mòbils dels cambrers.
Recepció: En l’àrea de recepció rep al comensal que pot anar al restaurant amb reserva o sense reserva. Si el comensal disposa de reserva prèvia, el sistema ja li ha assignat taula automàticament i HIODOM l’acompanya a la taula assignada. A més, realitza la rebuda en l’idioma que el comensal ha reservat. En el cas que no hi hagi reserva prèvia analitza l’estat de les taules de les sales i en cas de no haver-hi taula lliure, posa al client en llista d’espera, avisant-li més tard per SMS de disponibilitat de la taula. Si per contra detecta disponibilitat de taula, acompanya al comensal fins a la taula lliure i la marca com a ocupada.
Comanda: Quan els comensals són rebuts i acompanyats a la taula els sol·licita que realitzin la comanda a través d’un codi QR. El client o clients, poden consultar la carta, amb informació dels plats, fotografies, al·lergògens,… i realitzen la comanda llegint aquest codi amb el seu telèfon intel·ligent. Una vegada realitzat la comanda per part del client HIODOM es desplaça a recepció per a rebre al pròxim client.
Gestió de cuina: La comanda és rebuda en les pantalles de cuina per a la sevaelaboració. Una vegada elaborats els plats se seleccionen en les pantalles de cuina, passant de l’estat d’elaboració a elaborats.
Servei de plats: En aquest moment entra en funcionament HIOBOT que rep aquesta informació de manera automàtica. HIOBOT és el robot cambrer amb més capacitat de càrrega del mercat, en les seves quatre safates i els seus accessoris, per la qual cosa pot recollir plats per a diferents taules. Ja recollits els plats, HIOBOT cambrer es desplaça cap a les taules a la qual ha de lliurar els plats. HIOBOT en tot moment sap quins plats ha de
lliurar en cada taula. Una vegada allí, informa els comensals que recullin els plats de la
safata pertinent.
Recollida en taula des de HIORDER: Quan els comensals han acabat els plats, els cambrers, des dels terminals de mà HIORDER, envien a HIOBOT cambrer l’ordre de recollida dels plats de les taules. HIOBOT es desplaça a la taula assignada i es realitza el procés de recollida, desplaçant-se a la zona de rentada. Si hi ha segons plats o postres elaborades HIOBOT es desplaça a cuina, recull els plats en cuina i repeteix el mateix
servei.
Celebració: A través del sistema de reserves, el client pot deixar informació o suggeriments al restaurant com per exemple «Sopar de 25 aniversari». En finalitzar el sopar, en el lliurament de pastís, HIODOM es desplaça a la taula i activa el mode de celebració amb la melodia de per molts anys que reprodueix segons l’idioma en el qual
s’ha dut a terme la reserva.
Les solucions robòtiques de HIOPOS incorporen l’última tecnologia que els permet evitar obstacles en temps real, ajuden el personal de sala a fer els treballs més costosos, milloren la productivitat i permeten portar l’experiència del client al següent nivell. En reduir els temps d’espera, els consumidors veuen satisfetes les seves necessitats
ràpidament. D’aquesta manera, a més de proporcionar un servei eficient i de qualitat, es redueixen el nombre d’errors i s’evita que el personal es vegi desbordat, ja que moltes de les tasques són realitzades per la solució.
Guanyador a la solució all-in-one per a restauració de robòtica i intel·ligència artificial integrada
HIOPOS ha estat guanyadora al concurs a la solució all-in-one per a restauració i intel·ligència artificial integrada, organitzat pel ITH ( Intituto Tecnológico Hotelero) pel que també serà present en un espai a l’Horeca Hub – Robot Solutions.
El Grup ICG ( A&K Holding), va néixer a Lleida l’any 1985, fa gairebé quatre dècades, de la mà del seu actual president, Andreu Pi Pocurull. ICG Software va ser de les primeres empreses a desenvolupar un programari visual i tàctil per a l’hostaleria que va arribar a convertir-se en un estàndard de la indústria. Des de llavors, Des de llavors, ICG es va convertir en un dels grups empresarials líders en innovació tecnològica per a les empreses dels sectors de l’hostaleria, hotels i retail. El 2010 crea HIOPOS SOLUTIONS i inicia un pla estratègic per a fer front al futur i desenvolupar una tecnologia cloud d’última generació.
Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.