En aquests dies de confinament, Aqualia anima als lleidatans a sol·licitar la factura electrònica del servei d’aigua 

L’e-factura és un servei totalment gratuït, segur, còmode i sostenible que ja utilitzen més de 450.000 clients de la companyia.  Es rep el mateix dia d’emissió i permet consultar-la des de casa, de manera àgil i en qualsevol moment

Aqualia també recorda que els ciutadans poden fer les seves gestions i consultes del servei  a través dels canals de comunicació digitals com l’oficina virtual, el telèfon, l’app gratuïta i les xarxes socials

En l’actual situació d’estat d’alerta per la crisi sanitària del coronavirus, Aqualia, , empresa que gestiona el Servei Municipal d’Aigües a Lleida, Sucs, Raïmat, Albatàrrec, Almacelles, Bell-lloc d’Urgell, Térmens, Vilanova de la Barca, Rosselló i Soses,  recorda als seus clients que poden continuar realitzant les seves gestions i consultes a través dels canals de comunicació digitals i els recomana que s’adhereixin al seu servei gratuït de e-factura. Aquesta eina els permetrà rebre la factura de l’aigua directament en la seva adreça de correu electrònic el mateix dia en què s’emet, podent a més consultar-la en qualsevol moment. 

Tal com s’explica en el vídeo promocional, l’e-factura aporta moltíssims avantatges al ciutadà sempre i, especialment en aquests mesos de confinament. Major seguretat, celeritat i certesa en l’enviament i recepció de les seves factures, una major confidencialitat, facilitat d’arxiu i consulta, a més d’assegurar la llegibilitat en disposar sempre de documents originals. 

A més, apostar per la factura electrònica suposa contribuir a la millora del medi ambient, en utilitzar un suport net i no contaminant. Per sol·licitar la factura electrònica, els clients tan sols han de facilitar la seva adreça de correu electrònic, enviant un e-mail a e-factura@aqualia.es, indicant el número de contracte, població, nom i cognoms del titular i adreça de l’e-mail on desitgen rebre l’e-factura, o trucant al Centre d’Atenció al Client, Aqualia Contact. La factura electrònica rebuda disposa de la mateixa validesa fiscal i legal que la factura tradicional.   

El servei de facturació electrònica és una eina més dins del servei integral multicanal, Aqualia Contact amb el qual l’empresa segueix connectada amb els ciutadans durant aquests mesos de confinament per a gestionar tots els tràmits i consultes que requereixin. Els ciutadans tenen  a la seva disposició diferents vies de comunicació perquè estiguin contínuament informats: a part de la pàgina web, manté una comunicació activa a través del Centre d’Atenció al Client (CAC), l’oficina virtual,l’app i el canals en xarxes socials.

A través de www.aqualia.com els ciutadans compten amb un cercador (en sis idiomes) per localitzar en cada municipi els canals disponibles i com accedir. A partir d’aquí, la web facilita informació de gran utilitat sobre els procediments administratius a seguir per a realitzar les altes, baixes o canvi de titularitat, així com les tarifes vigents, requisits per a realitzar les diferents gestions, telèfons de contacte, entre molts altres aspectes. 

Aqualia vol transmetre a tots els ciutadans que continuarà prestant el servei amb la mateixa dedicació que fins ara i mantindrà actius tots els canals de comunicació per a gestionar les seves consultes, tràmits i incidències.

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.