EL JOCS SPECIAL OLYMPICS CATALUNYA 2023, AMB ACCENT LLEIDATÀ

L’AGÈNCIA DE COMUNICACIÓ LLEIDATANA OMA , ENCARREGADA DE GESTIONAR LA COMUNICACIÓ DELS JOCS 

 L’agència de comunicació lleidatana OMA ha estat designada per gestionar la comunicació de la 12ª edició dels Jocs Special Olympics Catalunya 2023 que tindran lloc del 30 de març al 2 d’abril a la ciutat de Granollers. 

 Aquest esdeveniment esportiu d’àmbit internacional, que organitzen Special Olympics Catalunya, la Federació Catalana d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual i l’Ajuntament de Granollers, se celebra cada 4 anys  i és un dels més importants per a esportistes amb discapacitat intel·lectual, amb una participació prevista de més de 1.500 atletes de 14 disciplines. Els Jocs “són un estímul al treball diari, el premi a les diferents competicions locals i territorials i una excel·lent oportunitat per demostrar a la societat les capacitats i els valors dels atletes amb discapacitat i, per tant, aconseguir complicitats solidàries i de respecte”  afirma el President de Special Olympics, Sergi Grimau.

OMA és l’encarregada de gestionar la campanya de comunicació en els diferents canals dels jocs, com ara les xarxes socials, la web dels jocs i els mitjans de comunicació, així com donar cobertura als principals esdeveniments que en les properes setmanes s’han previst, com ara la presentació institucional, el seguiment de la ruta de la torxa olímpica per diferents ciutats o les cerimònies que es faran els dies dels jocs.

L’elecció d’aquesta agència lleidatana per un esdeveniment d’aquesta dimensió, ha estat possible gràcies a la seva trajectòria en projectes de comunicació integral, que desenvolupa des de fa més de 5 anys amb un equip de 15 professionals, però a més ha estat determinant la seva experiència en projectes d’inclusió social i responsabilitat corporativa, “projectes que ens aporten una altra mirada, ens ajuden a créixer com a agència, ens connecten amb la societat i formen part de la nostra essència”, explica José Luis Cunillera, soci-director de l’Agència OMA.   Aquest va ser el cas de la Fundació Aspros, amb qui van tenir la possibilitat de desenvolupar un projecte com el del seu 60è aniversari, pel qual van rebre recentment un premi de comunicació atorgat pel Col·legi de Màrqueting i Publicitat de Catalunya.

La propera setmana, OMA realitzarà el llançament de tota la campanya de publicitat, que serà visible en canals digitals, premsa, radio i televisió, i que inclourà un espectacular espot i tota la imatge corporativa dels jocs, que ha estat creada per l’agència internacional Ogilvy, i que s’ha desenvolupat donant el màxim protagonisme a les persones participants als jocs.

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.