DEGUSTACIÓ D’OLI, MÚSICA I VERMUT LLEIDATANS A CUADRAT VALLEY 

Experiència multisensorial celebrada al molí Cuadrat Valley de l’Albagés, i en la qual els inscrits han pogut provar oli d’oliva de les Garrigues, vermut del Pla d’Urgell i tapes variades en una degustació singular “maridada” amb la música de la jove cantant lleidatana Paula Milara.

Una cinquantena de persones han participat en l’experiència multisensorial celebrada al molí Cuadrat Valley de l’Albagés, i en la qual els inscrits han pogut provar oli d’oliva de les Garrigues, vermut del Pla d’Urgell i tapes variades en una degustació singular “maridada” amb la música de la jove cantant lleidatana Paula Milara. Guiats amb les explicacions de Blanca Casañola, responsable de l’àrea d’oleoturisme del molí, i de Marc Cuenca, propietari de Vermuts Marnuthem, els participants han pogut tastar 4 olis elaborats pel molí -un d’ells despinyolat- acompanyats dels vermuts i el licor amarg de l’empresa de Bell-lloc d’Urgell, combinat tot plegat amb tapes selectes i amb la interpretació de diversos temes musicals. La sessió ha inclòs també una visita a les instal·lacions del molí, un edifici inspirat en l’arquitectura de pedra seca de les Garrigues.

Així, els participants han pogut tastar elaboracions gastronòmiques que combinen ingredients de Lleida amb elements tradicionals d’un vermut, com una gilda d’ou de guatlla amb toc de fruita, un dau de truita de patata amb maionesa de romesco, una croqueta de musclos amb pebrot escalivat i un hummus amb fruita de Lleida, totes elles potenciades amb un toc d’oli d’oliva.

De la seva banda, la cantant Paula Milara -guanyadora el desembre passat de la sisena edició del concurs per a joves artistes emergents de la Casa de la Música de Lleida, l’Alt Pirineu i Aran- ha acompanyat l’esdeveniment interpretant en directe quatre cançons (Flowers, de Miley Cyrus; I will survive, de Gloria Gaynor; Somewhere only we know, de Keanr, i Viva la vida, de Coldplay) amb els productes degustats, i ha arrodonit la sessió amb alguns bisos.

 

 

Globallleida
Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.