DEFUNCIONS. Mn. Vicente Alfonso Miret. Prevere de la Diòcesi de Lleida, canonge de la Santa Església Catedral. Ha mort  el dia 7 d’abril del 2022 als 65 anys.

(A.C.S.)

Lliurà la seva ànima al Creador havent rebut els Sants Sagraments i la Benedicció Apostòlica.

El Sr. Bisbe, la seva família i amics, el Capítol Catedral i el Presbiteri Diocesà, en assabentar els fidels tan sensible pèrdua, els preguen una oració per l’etern descans de la seva ànima.

La missa exequial tindrà lloc dissabte a la Santa Església Catedral a les onze del matí.

AUTORIA FOTOS. JOSEP MARIA CURRIÀ

 

Globallleida
Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.