COMUNICAT ANC. “Seguim fent passes cap a la internacionalització”

El Secretariat Nacional de l’Assemblea Nacional Catalana s’ha reunit aquest dissabte a Caldes de Malavella, on Salvador Balliu, alcalde del municipi, i David Viladàs, coordinador de la territorial, han donat la benvinguda als 77 Secretaris Nacionals de l’ANC i els han emplaçat a seguir treballant per portar a terme la República.

En aquest plenari s’aprova desenvolupar una campanya d’estiu que durarà tot el juliol i agost que està pensada per enllaçar l’11-S amb l’1-O i demostrar que la força col·lectiva és la que ens permetrà assolir la República catalana. La campanya està pensada de forma oberta i flexible per tal d’oferir un ventall de possibilitatsn o accions on cada territorial podrà escollir i adaptar-les a la seva realitat.

Tal com està aprovat en el darrer Full de Ruta votat per tots els socis en la darrera Assemblea General Ordinària, la internacionalització és un eix estratègic per aquest Secretariat. En aquest plenari s’ha acordat un pla de treball dirigit a promoure el coneixement i la denúncia de les violacions de drets civils i polítics a Catalunya en el marc de Nacions Unides, en col·laboració amb l’Associació Catalana pels Drets Civils (ACDC) i obert a d’altres entitats.

Millorar el funcionament extern

Per tal de facilitar l’exercici de consultes a les sòcies i els socis de l’ANC, una demanda altament sol·licitada pels seus membres de ple dret, així com la participació del propi Secretariat Nacional, s’ha aprovat la implementació d’una nova intranet i d’un sistema multi-consultes amb el protocol corresponent.

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.

Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.