EL GALEÓ. MENÚ DE NADAL I SANT ESTEVE. 49 €. (IVA INCLÒS)

EL GALEÓ figura al rànquing de restaurants més valorats del sector. Ofereix excel·lent cuina de mercat i cuina casolana, tradicional, saborosa, complementada amb un servei acurat i ràpid.

MENÚ DE NADAL I SANT ESTEVE. 49 € (IVA INCLÒS)

Restaurant El Galeó, situat a 50 m de l’Estació de Renfe ofereix Menú diari, carta, gran assortiment de tapes, entrepans, menús per a celebracions, reunions i sopars d’empresa.

Va obrir les portes el 26 de febrer de 1998, amb l’objectiu d’oferir-los una excel·lent cuina de mercat complementada amb un servei acurat i ràpid.

A la seva professionalitat, se li sumen unes immillorables instal·lacions amb àmplies sales i acollidors i salons íntims adaptats amb ascensor, vàlids per a reunions privades o per a grups, on podran gaudir dels menús concertats o d’una assortida carta.

 

IMATGES RESTAURANT EL GALEÓ

MENÚ DEL DIA. 18 €

CARTA

MENÚ PER EMPORTAR. 25 €

PLATS PER EMPORTAR

SOPARS D’EMPRESA / GRUPS. 45 €

MENÚ DE NADAL I  SANT ESTEVE. 49 €

MENÚ ESPECIAL 1 DE GENER. 35 €

MENÚ 6 DE GENER (DIA DE REIS). 35 €

MENÚ CALÇOTADA. 35 €

Comments (0)
Add Comment