JUNEDA. Una vintena de cellers i una desena de propostes gastronòmiques a Tastavins

La Fira TastaVins és organitzada per l’Associació TastaVins Juneda amb el suport de l’Ajuntament de Juneda i la col·laboració de la Diputació de Lleida.

Una vintena de cellers i una desena de propostes gastronòmiques s’han donat cita aquest dissabte, 13 de juny, a la Fira Tastavins de Juneda a la plaça Catalunya. Els visitants han pogut tastar els vins de Carviresa, Boldú, Mas Ramoneda, Mas Blanch i Jové, Raïmat, L’Olivera, Costers del Sió, Clos Pons, Purgatori – Família Torres, Matallonga, Tomàs Cusiné, Cérvoles, Castell del Remei, Mas d’en Roy, Bielsa Ruano, Marc Esteve, Testuan, Oller del Mas, SolsXarel, i Marnuthem. Mentre que l’oferta gastronòmica ha estat protagonitzada per Xocolates Aynouse, Gremi de Forners, Raig d’Arbeca, Obrador de la Núria, Obrador de Ponent, Pizza Cosa Nostra, La Cuina del Bona, Xef Héctor Padilla, a més de pernil i formatges del territori.

La programació ha començat al matí amb unes jornades tècniques de maridatge a càrrec de Gonzalo Ferreruela. Coca amb textura de remolatxa, gessamí i fonoll, maridar amb el vi Auzells de Tomàs Cusiné; Flor de carabassó farcida de brandada de bacallà amb el cava Forns Raventós Reserva; i llom de cérvol amb vi i fruits vermells que s’ha maridat amb el Purgatori de Família Torres; han estat les harmonies presentades.

També a “La Farinera”, ha tingut lloc el concurs de tast a cegues per parelles que han guanyat Genís Mauri i Jordi Bonet,

A més, la fira ha comptat amb una zona “gluten free” per garantir una oferta gastronòmica inclusiva per a totes les persones assistents.

La nit ha continuat amb una festa organitzada pel Jovent Junedenc a la pista Parc Alegria a partir de la 1.30 h.

La Fira TastaVins és organitzada per l’Associació TastaVins Juneda amb el suport de l’Ajuntament de Juneda i la col·laboració de la Diputació de Lleida.

 

Comments (0)
Add Comment