CARTA AL DIRECTOR. QUEIXA A L’AJUNTAMENT DE LLEIDA.
PERE SERRET BESA. Veí de el número 23 del carrer General Brito de Lleida.
Sr. Director
Davant del meu balcó hi ha un pati-solar, (tanca), que anualment en un moment donat es troba ple de matolls i escombraries, amb alguna que una altra RATA que es passeja de tant en tant.

Arriba un moment que el seu aspecte és deplorable, patètic. Normalment des de fa anys, opto per dirigir-me a Departament de Medi Ambient, afecte a l’ajuntament de Lleida, perquè tinguin a bé dur a terme una neteja del seu estat.
Després d’alguna reiteració aconsegueixo que sigui admesa la meva queixa, donant entrada a un expedient amb el número de registre corresponent, aconseguint, tot i que a llarg termini a bon terme la meva petició.
Aquest any seguint el mateix tràmit, ja és la novena vegada que porto insistint sense que ni tan sols hagin donat contestació de la meva queixa, al meu primer escrit, ni donar senyals de vida d’haver tingut entrada la meva petitòria.
Recentment a través de la premsa, vaig saber que el Sr. Fèlix Larrosa (Cap de l’oposició de el grup parlamentari a la Paeria), informava que estava visitant diferents zones de Lleida, per captar, algun descontent o queixa dels veïnats. Vaig tenir l’oportunitat de fer-li arribar l’existència d’aquest solar i la porqueria que regentava el mateix. La seva contesta va ser que això era cosa de Govern, sense més comentari, així de adust i clar. Atònit a aquesta resposta li vaig preguntar a quin Govern, el de Catalunya, el d’Espanya o a el Govern Municipal. La seva resposta va anar a el Govern Municipal, o sigui a què ell representa a Lleida, com a membre de l’oposició, llavors li vaig dir, millor que vè. Per fer-se càrrec de la meva queixa. Va ser llavors quan i amb una resposta més encertada, potser es va adonar la decisió comesa, em va contestar indicant-me que prenia nota d’això i que passaria nota a el Govern de Lleida.
Suposo que es donaria compte de la poca encertada que va ser la seva resposta, en primer terme. És deshonrós, indecent, indigne, indecorós, roí, etc. etc. que hàgim de suportar els ciutadans, de part d’algun que altre regidor, en aquesta ocasió de l’propi cap de la oposicón, la seva col·laboració a l’respecte, la meva pregunta és ¿Per què els votem ?.
M’he atrevit a través de la premsa local, informar a tots els ciutadans, que a part de contribuir amb tots els impostos, com és el meu cas, en aquesta ocasió en concret, m’he sentit impotent davant un organisme municipal, que m’estan demostrant que d’atendre els ciutadans, en aquesta ocasió, res de res.

PERE SERRET BESA. Veí de el número 23 del carrer General Brito de Lleida.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.