Hora del conte a la piscina de Castelldans
Com cada estiu, la biblioteca municipal de Castelldans ofereix la possibilitat d’apropar els seus fons (llibres, revistes i diaris) fora de l’edifici de la biblioteca i portar-los a les piscines municipals, per tal de continuar fomentant la lectura mentre petits i grans gaudeixen de la jornada estiuenca.
Aquest divendres la biblioteca a organitzat al recinte de les piscines municipals, l’hora del conte, amb la companyia homenots i el seu espectacle el llibre màgic de les fades, la segona part de les aventures de l’elefant amb més ritme de la selva. Els més petits s’han introduït de manera divertida en el món de la bateria .
Enguany es celebren 10 anys del servei de bibliopiscina a Castelldans i han estrenat un nou espai amb una caseta per guardar el material i noves tauletes i cadires.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.