Nova campanya per promocionar el consum de fruita entre els més joves
‘Disfruita-la a l’estiu’ 2025, que impulsa Unió de Pagesos amb la col·laboració de la Diputació de Lleida, s’ha presentat al Parc Alegria de Juneda
El Parc Alegria de Juneda ha estat aquest dimecres l’escenari de la presentació de la dotzena edició de la campanya ‘Disfruita-la a l’estiu’, organitzada per Unió de Pagesos amb el suport de la Diputació de Lleida, amb l’objectiu de fomentar entre els infants el consum de fruita fresca, saludable i de proximitat.
L’acte ha comptat amb la participació del president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; l’alcalde de Juneda, Antoni Villas; i el coordinador territorial d’Unió de Pagesos, Néstor Serra, a més de regidors del consistori i representants del món agrari.
Durant la seva intervenció, Joan Talarn ha explicat als nens i nenes assistents que “parlar de fruita és parlar de salut, és parlar de qualitat, en definitiva és parlar de Lleida, ja que la fruita a part de ser un aliment molt saludable i de gran qualitat també ens identifica com a territori”. Per aquesta raó, el president ha remarcat que “campanyes com aquesta són molt útils per educar els infants en hàbits saludables i, alhora, per estimar i posar en valor els productes que surten del nostre territori i tenen ‘Gust de Lleida’”.
Per la seva banda, l’alcalde de Juneda ha agraït que s’hagi escollit el municipi per inaugurar la campanya i ha destacat el valor educatiu i lúdic de ‘Disfruita-la’. De la seva banda, Néstor Serra, d’Unió de Pagesos, ha posat en valor la feina del sector agrícola i ha animat els infants a ser “ambaixadors de la fruita de Lleida”.
Després dels parlaments, els infants dels casals d’estiu de Juneda i rodalia han participat en un tast de fruita fresca, acompanyats d’un espectacle animat pel grup La Cremallera, i han rebut carmanyoles per continuar fomentant el consum de fruita en el seu dia a dia.
La campanya ‘Disfruita-la a l’estiu’ recorrerà diverses comarques de la demarcació durant les pròximes setmanes, amb sessions a Guissona, Linyola, Tàrrega, Sant Llorenç de Morunys, Bellver de Cerdanya i Montgai, entre d’altres.
Amb més de 500 infants participants previstos, la campanya consolida el seu paper com a referent en la promoció dels hàbits alimentaris saludables i el reconeixement dels productes de proximitat.
Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.