El subdelegat del Govern visita l’IRBLleida i la seva oficina de captació de talent finançada pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats

Acompanyat del director de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Lleida,  Diego Arango, de la gerent, Eva López i del sotsdirector, Joan Sayós , el subdelegat s’ha interessat per les diferents àrees de treball del centre com ara oncologia, neurociència, cardiologia i endocrinologia i els diferents projectes d’investigació que es porten a terme per incorporar millores en la salut i benestar de les persones.

El subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, ha visitat aquest matí les instal·lacions de l’IRBLleida, centre de referència en recerca i innovació biomèdica creat l’any 2004, així com la seva oficina de captació de talent d’investigació internacional.

Acompanyat del director de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Lleida,  Diego Arango, de la gerent, Eva López i del sotsdirector, Joan Sayós , el subdelegat s’ha interessat per les diferents àrees de treball del centre com ara oncologia, neurociència, cardiologia i endocrinologia i els diferents projectes d’investigació que es porten a terme per incorporar millores en la salut i benestar de les persones.

José Crespín ha conegut també l’oficina de captació de talent de l’IRBLleida, creada recentment amb un ajut de 148.000 euros concedit pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats que ha de permetre, segons el centre, captar un 10% més de talent investigador internacional, incrementar els programes d’integració i col·laboració amb altres grups d’investigadors internacionals i promoure la seva mobilitat per incorporar-se al centre lleidatà.

En el recorregut per les instal·lacions del centre, situat al costat de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova, el subdelegat s’ha referit al “lideratge” que exerceix l’IRBLleida en recerca, investigació i innovació biomèdica “per incrementar el coneixement sobre la nostra salut i l’abordatge de solucions preventives i diagnòstiques. Invertir en recerca és, sens dubte, invertir en la salut futura”.

L’IRBLleida, integrat des de 2013 en el sistema CERCA de Centres de Recerca de Catalunya, compta amb un equip multidisciplinari de més de 600 persones l’objectiu dels quals és generar coneixement, recerca i innovació en el camp de la salut. El centre va celebrar aquest passat 2024 el seu 20è aniversari.

Globallleida
Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.