CervisiaLleida es consolida al voltant de la música i la gastronomia
Novetats cerveseres amb 37 referències. El saló ha programat tota una sèrie d'activitats que combinaven gastronomia, música i la degustació de 37 cerveses diferents elaborades o distribuïdes pel grup Mahou-San Miguel d'arreu del món, repartides en vuit barres: San Miguel, Mahou, Alhambra, Internacional, Prèmium, Craft, IPA i Metabar Fastfest.
CervisiaLleida tanca portes aquesta nit amb gran èxit de participació de públic i un recompte d’unes 55.000 consumicions, segons ha explicat Ferran Perdrix, president de la Federació de Colles de l’Aplec del Caragol (Fecoll). Perdrix considera que l’ampliació d’horaris i programa musical, junt amb la bona climatologia, és clau per assolir aquests bons resultats. El president de les colles també ha agraït i destacat el paper dels noranta voluntaris de trenta-dos penyes que han fet possible aquesta edició.
Aquesta quinzena edició del saló, organitzat per la Federació de Colles de l’Aplec del Caragol (Fecoll) i el grup Mahou-Sant Miguel, ha continuat amb el sistema de polseres cashless iniciat l’any passat. L’adquisició de la polsera permet participar, prèvia inscripció, en un sorteig que té previst lliurar fins a vint-i-cinc premis, onze més que l’any passat.
Novetats cerveseres amb 37 referències
El saló ha programat tota una sèrie d’activitats que combinaven gastronomia, música i la degustació de 37 cerveses diferents elaborades o distribuïdes pel grup Mahou-San Miguel d’arreu del món, repartides en vuit barres: San Miguel, Mahou, Alhambra, Internacional, Prèmium, Craft, IPA i Metabar Fastfest. Destaca en aquesta edició la incorporació, a la barra d’Internacional, de l’Spaten Münchner Hell, una lager lleugera amb més de sis-cents anys d’història cervesera, que equilibra magistralment l’amargor del llúpol amb la dolçor de la malta Munich Pale. Amb la mateixa malta, ha arribat també la Mahou Reserva, amb matisos acaramel·lats i llúpols americans en late hopping que aporten una refinada aroma. La tercera de les novetats ha estat la Marabunta Nòmada Brewing, una cervesa doble IPA, amb molta personalitat, final sec i sabors herbacis i tropicals.
Gastronomia i música
La barra de la Fecoll ha ofert durant tot el cap de setmana entrepans d’Hamburguesa amb formatge, Llom amb formatge, Llonganissa i Xistorra i embotits IbericBox de Vall Companys. Completant així l’oferta de Bo d’Ilersis que ha servit Ribs BBQ, Arròs MMM, Empanades de vedella o pollastre, Patates braves, olives i gildds, entre altres.
El cartell musical de CervisiaLleida, amb deu concerts gratuïts (dos més que en l’edició anterior), s’ha tancat avui diumenge, dia 19, amb l’actuació d’Er Taqueta al migdia; i ‘DJ GM Calcaterra’ i ‘DJ Resident’, per la tarda. La Fecoll ha apostat un any més pel talent local. Així, divendres 17 van actuar els grups ’Tarana’ i ‘Pandora’. I ahir dissabte 18, ‘Contigüo’; ‘Dj Rafa Ariño’, ’Topiloco Aviador”, ‘DJ Manel López Aka Mamomo’ i “La Tribut FM2.
Sorteig de Premis
Els propers dies es procedirà al sorteig de vint-i-cinc premis entre les persones que, després d’adquirir la polsera cashless, s’inscriguin en el sorteig. El primer premi és “El pes en litres de cervesa San Miguel” i el segon, una “Espatlla de pernil 100% ibèric» d’Iberic Box (Grup Vall Companys). Qui guanyi el 3r, 4t, 5è, 6è, 7è, 8è, 9è o 10è premi s’endurà un lot de dues caixes de cerveses: Mahou Reserva i Alhambra Reserva. La resta de premis són “Un menú de migdia al Gastroespai Aplec-Fecoll, per a dues persones”, «Un sopar al restaurant L’Espurna, per a dues persones”, «Dos forfets de dia per a Grandvalira” (dos premis); «Un forfet de dia per a Boí Taüll” (dos premis), «Un forfet de dia per a Espot”, «Un forfet de dia per a Port Ainé”, «Dues entrades al Festival Magnífic Fest”, «Dues entrades al Paupaterres Festival d’Estiu de Ponent”; «Dues entrades al Festival Talarn Music Experience”, «Dues entrades Hiopos Força Lleida – Accés VIP” (dos premis); «Un projector portàtil” i «Un outfit Aplec”. La Fecoll farà públics els noms dels guanyadors i les guanyadores, abans del 15 de novembre, als perfils socials @AplecCaragol.
El saló ha estat organitzat per la Federació de Colles de l’Aplec del Caragol (Fecoll) i el grup Mahou-Sant Miguel; amb els patrocinadors de la Fecoll Raimat, Schweppes, Hyundai, Bivid, Caixa Rural i Iberic Box. CervisiaLleida té la col·laboració de Bo d’Ilersis (Fundació Ilersis), Grupo Rull, Ilerda Serveis, Toldos Torrente, MercoLleida, La Llotja i Catalunya Regió Mundial de la Gastronomia 2025-Generaliat de Catalunya.
Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.