Carrefour compleix el somni de molts espanyols: patinar per l’hipermercat serà possible a Lleida
Fins al 31 d'agost, els hipermercats de Carrefour a Espanya celebraran la “Roller-Hour” entre les 16 hi ha les 17 h, una hora diària per comprar en patins.
#ElHíperEstáDeModa, que s’ha fet viral a les xarxes socials, col·locl’hipermercat com un espai viu que sorprèn constantment, que connecta generacions i desperta emoció. La iniciativa convida els clients a redescobrir els seus establiments de manera divertida, diferent i molt estiuenca. A més, influencers com Jorge Cyrus, Jorge Javier Vázquez, Curly Azahara, Borja González i Xurxo Carreño han amplificat aquesta iniciativa als seus propis perfils.
Des de la seva arribada a Espanya, el model d’hipermercat ha revolucionat el sector de la distribució i ha introduït noves maneres d’operar, més eficients i trencadores. Avui, amb Roller-Hour, Carrefour recupera aquest esperit pioner i el projecta cap al futur, reafirmant la seva aposta per continuar sorprenent el consumidor.
Lleida, 28 de juliol del 2025.- Aquest estiu, Carrefour compleix el somni dels espanyols fent possible patinar pels seus hipermercats durant tot l’estiu. La companyia ret homenatge a una de les imatges més icòniques de la seva història a Espanya –quan els empleats es desplaçaven sobre rodes pels hipermercats– amb una acció innovadora que connecta passat i present: la “Roller-Hour”. Ara, seran els mateixos consumidors els que podran fer la compra en patins.
Aquesta experiència única se celebrarà cada dia entre el 24 de juliol i el 31 d’agost, de 16h a 17h a tots els hipermercats Carrefour del nostre país.
Amb aquesta proposta, la companyia capdavantera del model híper a Espanya, amb més d’un 40% dels hipermercats del nostre país, convida els seus clients a redescobrir els seus establiments d’una manera divertida, diferent i molt estiuenca.
L’acció respon també a l’allau de comentaris a les xarxes socials que, els últims mesos i anys, recordaven amb nostàlgia els treballadors en patins dels hipermercats. Comentaris com “jo volia ser-ne una” o “em van ajudar quan em vaig perdre de petita” han generat conversa i complicitat entre generacions.
En paraules d’Elodie Perthuisot, Directora Executiva de Carrefour Espanya, «amb Roller-Hour recuperem una imatge molt reconeixible dels nostres orígens a Espanya per demostrar la capacitat de l’hipermercat per marcar tendència. Volem reivindicar l’hipermercat com un espai viu que sorprèn constantment i ho fem amb una iniciativa que connecta generacions i».
L’hipermercat, un model en plena forma
Des de la seva arribada a Espanya als anys setanta, el model d’hipermercat va revolucionar el sector de la distribució i va introduir noves maneres d’operar, més eficients i trencadores per a l’època. Una de les imatges més recordades d’aquell moment és la d’empleats desplaçant-se en patins pels passadissos, símbol de l’agilitat, l’amplitud i la modernitat que van definir aquest format des del seu naixement. Avui, amb Roller-Hour, Carrefour recupera aquest esperit pioner i el projecta cap al futur, reafirmant la seva aposta per continuar sorprenent el consumidor.
Marcar tendència forma part de l’ADN de Carrefour i del model híper. Segons el Radar d’Innovació de Kantar, l’hipermercat afavoreix la presència de marques de fabricants, element clau per a l’èxit de nous productes llançats per companyies d’alimentació, begudes, drogueria o bellesa, entre d’altres. Aquesta aposta per la diversitat i la innovació afavoreixen el creixement del mercat, augmenta l’oferta i, finalment, és beneficiosa per al consumidor.
En aquest sentit, Carrefour duplica en nombre d’innovacions el segon distribuïdor del país, sent el retail que més productes innovadors posa als seus lineals (65% davant el 32% del segon) i l’híper és l’entorn escollit per les marques per testar i llançar 6 de cada 10 novetats al mercat espanyol.
Segons dades de l’Associació Nacional de Grans Empreses de Distribució (ANGED), actualment hi ha 495 hipermercats al nostre país, que suposen el 14% del comerç al detall. Carrefour compta amb 204 centres i una quota de mercat del 41%, fet que converteix la companyia en líder d’aquest canal al nostre país.
SOBRE CARREFOUR ESPAÑA
Carrefour Espanya és una companyia omnicanal, multiformat i multimarca, que gestiona a Espanya 204 hipermercats, 162 supermercats Carrefour Market, 1.090 Carrefour Express i 69 Supeco, a més de comerç en línia.
Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.