Lleida, 18 d’abril de 2018- L’empresa lleidatana SEMIC, pionera en solucions i serveis IT, ha rebut l’homologació del Consorci AOC per implementar el seu gestor d’expedients anexaClic, sota els requeriments del model e-SET. L’e-SET és un projecte col·laboratiu que té per objectiu integrar eines i sistemes de treball per acompanyar als ajuntaments en el seu camí cap a la digitalització i l’ús eficient de l’administració electrònica.
eCityclic és la marca de SEMIC especialitzada en administració electrònica que treballa per impulsar el canvi cap a una Administració Pública Digital. Ofereix un conjunt de solucions i serveis per optimitzar la gestió interna de les administracions públiques amb la finalitat que puguin oferir un millor servei a la ciutadania. Actualment eCityclic continua invertint en I+D per desenvolupar el gestor d’expedients anexaClic i aportar noves millores com la seva implementació dins el model e-SET.
anexaClic és una plataforma en línia modular, que permet la gestió intel·ligent dels expedients i documents en les administracions públiques. Aquesta eina de gestió, es caracteritza per la facilitat d’ús, la seguretat i la ràpida implantació. Entre les seves funcionalitats cal destacar: la tramitació d’expedients electrònics; la signatura electrònica de documents, la digitalització i la gestió de decrets i òrgans col·legiats.
En aquest últim any el gestor anexaClic, conjuntament amb la seva metodologia d’implantació, ha esdevingut un model d’èxit en diverses administracions públiques de la província de Lleida, on ha fet possible el repte de la seva transformació digital.
Sobre SEMIC
SEMIC és un proveïdor global de solucions i serveis IT amb més de 36 anys d’experiència. Les seves aliances estratègiques amb els principals fabricants i el seu alt nivell d’especialització li confereixen la capacitat d’acompanyar empreses i administracions públiques en el seu procés cap a la transformació digital.
Com a partner tecnològic global, SEMIC diversifica la seva activitat en 5 grans línies de negoci: Proveïdor de Tecnologia, Serveis d’Infraestructura, Serveis Gestionats, Solucions de Negoci i Administració Electrònica.
Actualment, compta amb 275 professionals repartits en 7 seus a la Península (Madrid, Barcelona, Lleida, Girona, Sevilla, Saragossa i Andorra), a més de 130 punts de servei. Al tancament de l’exercici 2017, va obtenir una facturació de 52,3M €, incrementant la seva facturació un 256% en els últims 6 anys.
Sobre eCityclic
eCityclic, marca de SEMIC especialitzada en administració electrònica, compta amb un equip de 50 persones per garantir la millor solució tecnològica i la seva aplicació dins de les administracions. L’avalen 15 anys d’experiència i més de 1.500 projectes realitzats.