MARATÓ VITHAS LLEIDA 2024. (vídeo)

AUTORIA VÍDEO. JAUMEDELLEIDA. MÚSICA CARÀTULA. LLUÍS CLIMENT. DURADA. 11 MINUTS

La tercera edició de la prova ha col·locat de nou Lleida en l’epicentre del panorama atlètic nacional.

Muhammad Lamin Bah i Olalla Tavera van ser els campions de la marató, tots dos amb nou rècord de la prova, mentre que Hamou Ait Mazian i Paula Mata van vèncer en la cursa de 10km.

Lleida, 27 d’ octubre de 2024. La III Marató Vithas Lleida ha estat un èxit rotund, consolidant-se com un dels esdeveniments esportius més importants de la ciutat. Enguany, ha destacat especialment pel seu enfocament inclusiu, amb la participació d’atletes amb deficiència visual, ceguesa total i en cadira de rodes, reafirmant el compromís amb la igualtat d’oportunitats i la inclusió en l’esport.

Més de 600 esportistes han participat en les diferents proves, que han inclòs recorreguts de 42, 10 i 5 quilòmetres, totes amb sortida simultània avui al matí. També s’han dut a terme les curses infantils i les proves de Special Olympics.

Comments (0)
Add Comment