La tercera edició de la prova ha col·locat de nou Lleida en l’epicentre del panorama atlètic nacional.
Muhammad Lamin Bah i Olalla Tavera van ser els campions de la marató, tots dos amb nou rècord de la prova, mentre que Hamou Ait Mazian i Paula Mata van vèncer en la cursa de 10km.
Lleida, 27 d’ octubre de 2024. La III Marató Vithas Lleida ha estat un èxit rotund, consolidant-se com un dels esdeveniments esportius més importants de la ciutat. Enguany, ha destacat especialment pel seu enfocament inclusiu, amb la participació d’atletes amb deficiència visual, ceguesa total i en cadira de rodes, reafirmant el compromís amb la igualtat d’oportunitats i la inclusió en l’esport.
Més de 600 esportistes han participat en les diferents proves, que han inclòs recorreguts de 42, 10 i 5 quilòmetres, totes amb sortida simultània avui al matí. També s’han dut a terme les curses infantils i les proves de Special Olympics.