El subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, i el Tinent Coronel de la Comandància de la Guàrdia Civil, José Antonio Ángel Gonzalo, han lliurat la Creu al Mèrit de la Guàrdia Civil al subinspector de Mossos d’Esquadra, Rafel Melero, i al Caporal del mateix cos, Daniel Alcaide.
Les dues condecoracions s’havien de lliurar, com és habitual, dins els actes de celebració de la Patrona de la Guàrdia Civil, el passat 12 d’Octubre, actes que van quedar suspesos com a conseqüència de la pandèmia.
En el decurs de l’acte, Crespín ha felicitat els dos agents de Mossos i ha insistit en que la col·laboració entre les diferents Forces i Cossos de Seguretat “és reflex de la bona feina coordinada entre tots els Cossos i la garantia d’un bon servei per a la ciutadania que diposita la seva confiança en ells en la recerca d’un bé comú com és la seguretat”.
L’acte de lliurament s’ha dut a terme a les dependències de la Comandància de la Guàrdia Civil a Lleida.