«L’EXPOSICIÓ «REFUGIATS D’UNA GUERRA» CONTINUA TOT EL MES DE JULIOL A LLEIDA»

La mostra organitzada per "Garrigues cooperació" ha estat tot el mes de maig i juny a diferents espais de la ciutat i aquest mes de juliol continua a la sala d'actes del Grup cultural Garrigues a Lleida (Carrer Acadèmia 44)

L’Exposició que explica la realitat dels refugiats a Colòmbia a l’entorn de 50 anys de procès armat, ha estat el motiu per visibilitzar la realitat del poble Colombià, amb motiu de la guerra armada viscuda.

L’Exposició facilita dades oficials, explica processos i mostra històries de vida.

Garrigues cooperació Internacional, ha volgut realitzar aquest projecte amb l’objectiu de generar reflexió social i visibilitzar una realitat que és troba lluny, però també molt a prop, al nostre entorn més immediat, al Mediterrani, amb dades i històries de vida a més de 8000 km, volem incidir davant la societat, d’una problemàtica real i propera.

En un futur proper mostrarem les cares del patiment i de l’angoixa de milers de persones que han fugit de la seva vida, per cercar-ne un altra amb tots els seus drets.

La mostra organitzada per «Garrigues cooperació» ha estat tot el mes de maig i juny a diferents espais de la ciutat i aquest mes de juliol continua a la sala d’actes del Grup cultural Garrigues a Lleida (Carrer Acadèmia 44)

Comments (0)
Add Comment