La Fundació Economia i Empresa, impulsada pel Col·legi d’Economistes de Catalunya, ha celebrat  el seu primer acte, «La Catalunya que volem». 

La Jornada ha reunit la consellera d’Economia i Finances, Alícia Romero, i als exconsellers i exconselleres Antoni Castells, Jaume Giró, Carles Campuzano, Lourdes Ciuró i Natàlia Mas, i el president del CTESC, Ciriaco Hidalgo. 
Els ponents de les dues taules rodones han coincidit en la urgència de lideratges forts i una mirada de llarg termini per dotar el país d’un finançament i infraestructures que responguin a les necessitats dels ciutadans i ciutadanes, i abordin amb decisió qüestions com l’habitatge, la sanitat, l’educació o la transformació energètica.

 

La Catalunya que volem.

Jornada disponible en aquest enllaç.

 

 

Comments (0)
Add Comment