Els pilots del SGR es queden a les portes del podi amb Espanya en el SM de les Nacions

Els pilots del SGR es van quedar a les portes del podi en el Supermoto de les Nacions, celebrat aquest cap de setmana al circuit parisenc de Carole, un traçat molt ràpid i amb tres zones de terra.

Començant per la categoria absoluta, l’escaire de la Reial Federació Motociclista Espanyola va comptar amb Ferran Cardús, subcampió d’Espanya de SMPro 2019, i va acabar en la sisena posició. També en categoria absoluta, però amb altres equips, van competir diversos pilots del SGR. Així, Petr Vorliceck va ser quart amb la Repúblicha Txeca, mentre que Marcelo Silverio i Irineu Trudes van acabar en el lloc 16 amb el Brasil.

Passant a la categoria júnior, Jaume Gaya, campió d’Espanya de SMJunior 2019, i Ángel Lorente, subcampió, van ser quarts amb l’equip espanyol, de manera que no van poder revalidar el títol obtingut l’any passat al Circuit de la Ribera (València) .

Comments (0)
Add Comment