Concert-Recital de presentació del CD «EL VIATGE» de Carme Romia, a l’ESPAI ORFEÓ de Lleida. Hi intervenen XAVIER MONGE com a pianista, SISSA VIVA com a cantant i la pròpia CARME ROMIA com a rapsoda.
Carles M. Sanuy en fa el comentari del poemari
Carme Romia i Agustí va neixer a Seròs, Segrià, el 1946.
És Doctora en Ciències de l’Educació, Psicòloga, Pegagoga i Mestra. Catedràtica Emèrita de la Universitat de Barcelona i Poeta.
Des de l’any 2017 participa al Laboratori de Poesia de l’Escola dels Encants de Barcelona.
Ha publicat tres poemaris: Blaus de llunyania. (2017), Pensaments intermitents. (2018) i El viatge (2020). L’any 2019 edità el CD Blaus de llunyania. Musicat i cantat per la cantant Sissa Viva, recitat per l’autora i amb els músics: Xavier Monge (piano), Ignasi González (contrabaix) i Roger Gutiérrez (bateria).
Des de l’any 2017, ha participat, com a coautora, en set libres de poesia, Li han concedit dos primers premis de poesia i ha quedat finalista en altres tres