La UdL reconeix la trajectòria del professor José Luis Gallizo en una jornada sobre empresa familiar i comptabilitat

El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, ha reivindicat l’empresa familiar com a motor econòmic i social de les terres de Lleida, el Pirineu i l’Aran
 
El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, ha fet aquest dimecres la cloenda de la ‘Jornada sobre reptes actuals de l’empresa familiar i la comptabilitat’, celebrada a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida (UdL). La sessió, organitzada per la Càtedra d’Empresa Familiar de la UdL i el Grup de Recerca consolidat SGR-CARENFA, ha inclòs un reconeixement al doctor José Luis Gallizo, director de la Càtedra des dels seus inicis, l’any 2011, amb motiu de la seva jubilació.
A l’acte també hi han participat la vicerectora de Transferència i Territori de la UdL, Eva Martín; la directora del Departament d’Economia i Empresa, Natalia Daries; el president de l’Associació d’Empresa Familiar de Lleida, Marc Cerón; el coordinador de la Càtedra d’Empresa Familiar de la UdL, Manel Plana, i el professor homenatjat, José Luis Gallizo, entre altres.
Durant la jornada, Verdú ha posat en valor el paper de l’empresa familiar i ha explicat que és “un motor econòmic i social imprescindible a les terres de Lleida, el Pirineu i l’Aran, ja que representa bona part del nostre teixit productiu, genera ocupació de qualitat i contribueix a fixar població al territori”. En aquest sentit, ha destacat la tasca de la Càtedra d’Empresa Familiar de la UdL “per fomentar la docència, la recerca i la transferència de coneixement sobre aquest model de negoci”, i ha subratllat que “l’aliança entre la Universitat, el teixit empresarial i les institucions públiques és clau per al progrés de Lleida”.
La Càtedra d’Empresa Familiar de la UdL ha esdevingut un espai de docència, recerca i transferència de coneixement vinculat a la realitat econòmica i social del territori. Des dels seus inicis, prop de mil alumnes han passat per la Càtedra.
Comments (0)
Add Comment