El dissabte 17 de juliol el cantautor lleidatà Lo Pau de Ponts ha presenat el seu primer disc en solitari en el marc del 2n Cicle Agrrocultural de l’Horta de Lleida que organitzava l’Associació per a la Interpretació de l’Horta amb la col·laboració de la Paeria.
Al concert hi han assistir 115 persones, l’acte ha estat presentat per la periodista Gina Raymat que ha fet una entrevista en directe al cantautor on va compartir moltes anècdotes i curiositats del primer disc.
En aquesta segona edició del 2n Cicle Agrocultural de l’Horta de Lleida celebrada a Granja Pifarré Lo Pau de Ponts ha interpretat les seves noves cançons entre les quals destaca “Sigues Tu”, la cançó emblema de la qual hi ha un videoclip amb el mediàtic pagès mallorquí Miquel Montoro. Però també títols com la Festa Major, Escalivada, El Vermut i altres melodies de lletra divertida que van entretenir el públic de l’Horta de Lleida el dissabte al vespre.
El concert a Granja Pifarré s’ha realitzat seguint totes les mesures de Protecció Civil i els assistents han disposar d’espai reservat i amb distàncies tipus terrassa.
També es va disposar dos circuits d’entrada i sortida, entrada controlada i nominal amb reserva prèvia a la web, gel hidroalcohòlic i un gran espai obert per garantir les distàncies entre persones.
L’Associació per a la Interpretació de l’Horta ha estat l’organitzadora d’aquest esdeveniment. El seu president, Joan Pifarré, ha explicat que era la tercera vegada que Lo Pau de Ponts actuava a l’Horta i que el seu tarannà proper a la pagesia va fer que tornés novament amb tota la il·lusió del món i fent un espectacle ben entretingut i divertit. A més l’Associació ha disposat d’un espai amb fotografies antigues de l’Horta per seguir donant a conèixer la història d’aquest espai emblemàtic de la nostra ciutat.