COL·LEGI DE L’ADVOCACIA DE LLEIDA. ACTE  INSTITUCIONAL DE LA FESTA DE SANT RAIMON 2023

Aquest 27 de gener ha tingut lloc  l’acte institucional de la Festa de Sant Raimon de Penyafort de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Lleida.

Han estat presents a l’acte, el Secretari General de l’Administració de Justícia de la Generalitat de Catalunya el Sr. Jordi Martinoy Campos, la Presidenta de l’Audiència Provincial de Lleida el Sra, Lucia Jiménez, l’Alcalde de Lleida Miquel Pueyo el Fiscal en Jorge Lucia, la vicepresidenta del Consell de l’Advocacia de Catalunya i Degana de Tortosa Sra. Marta Martínez, Diputació de Lleida i de la Universitat de Lleida i, els Degans de la resta de Col·legis de l’Advocacia de Catalunya i altres Col.legis Professionals.

Durant l’acte s’ha tingut un record pels companys difunts durant l’any 2022 i fins al dia d’avui Alexandre de Sárraga, Francesc Vico i Josep Reves.

Així mateix s’imposà la toga a 17 nous advocats i advocades que durant l’any 2022 s’han incorporat al Col·legi sota el padrinatge de l’advocada Pilar Sánchez Villuendas.

Alora es va retre homentage als companys que celebren 25 i 40 anys en la professió.

Finalment es va  celebrar la pressa de possessió dels nous membres de la Junta de Govern que inicien el seu mandat per un període de 4 anys:

 

Càrrec Pren possessió Cessa
Degana  Antonieta Martí Teruel Jordi Albareda Cañadell
Diputada segona   Anna Llauradó Sabaté Anna Nadal Braqué
Diputat quart  Andres Mercadé Merrola Mireia Pardell Cartes
Diputada cinquena  Almudena González Jiménez Merittxell Estiarte Garrofé
Tresorer  Julio Olano Moreno Antonieta Martí Teruel

 

Despres de l’acte i com a cloenda dels diversos actes de Sant Raimon, es celebrarà un sopar a la La Finca Prats a les 22:00 hores.

Comments (0)
Add Comment