Caixa Rural s’incorpora al Club Cambra Gold de la Cambra de Comerç de Lleida i patrocinarà els “Matins Cambra”

L’acord ha estat subscrit per Jaume Saltó, president de la Cambra de Comerç de Lleida, i Jordi Dengra, responsable de zona de Caixa Rural a Catalunya.

Caixa Rural i la Cambra de Comerç de Lleida signat un acord de col·laboració pel qual l’entitat financera s’incorpora al programa Club Cambra Gold com a membre destacat i es converteix en patrocinador oficial del nou cicle de conferències “Matins Cambra, by Caixa Rural”, consolidant així la seva aposta pel teixit empresarial i el desenvolupament econòmic del territori.

L’acord ha estat subscrit per Jaume Saltó, president de la Cambra de Comerç de Lleida, i Jordi Dengra, responsable de zona de Caixa Rural a Catalunya.

>> Amb aquesta aliança, ambdues entitats refermen el seu compromís amb una economia més sòlida, connectada i competitiva a la demarcació de Lleida

“Matins Cambra, by Caixa Rural”, un nou espai de coneixement, actualitat i connexions

En el marc d’aquest acord, Caixa Rural esdevé patrocinador principal dels “Matins Cambra”, un innovador cicle de conferències matinals impulsat per la Cambra de Comerç de Lleida. Aquestes sessions estan pensades per oferir als membres del Club Cambra informació actualitzada sobre economia, empresa i legislació, de la mà de ponents experts i en un format àgil, proper i participatiu.

Les trobades es duen a terme als espais propis de la Cambra —com la Sala d’Actes o l’Espai Josep M. Rusiñol— i combinen la presentació de continguts de gran valor amb espais de coffee networking, on els assistents poden intercanviar idees, generar sinergies i enfortir la seva xarxa de contactes professionals.

Amb una mitjana d’entre 30 i 40 participants per sessió, els “Matins Cambra, by Caixa Rural” volen esdevenir un fòrum de referència per a empresaris i professionals de les terres de Ponent, i amb l’impuls de Caixa Rural amplien el seu abast i capacitat d’impacte.

Incorporar-nos al Club Cambra i patrocinar els Matins Cambra respon a la nostra vocació de banca cooperativa de proximitat, que creu en el talent local, en el coneixement compartit i en el creixement conjunt del territori”, ha destacat Jordi Dengra, representant de Caixa Rural.

L’acord també contempla la participació destacada de Caixa Rural en esdeveniments institucionals de referència com els “Premis Cambra” o les “Nits Cambra”, així com l’exploració de noves iniciatives conjuntes.

Comments (0)
Add Comment