Sevilla, protagonista de l’última campanya publicitària de ILERNA Online
El centre de FP obrirà al setembre una nova seu a la capital andalusa on té previst impartir 16 de cicles de Formació Professional
ILERNA Online, empresa líder de la Formació Professional al país, ha tancat avui la seva última campanya publicitària a Sevilla, capital escollida pel centre formatiu per centrar l’acció de màrqueting que ha registrat un gran èxit de participació. Si en l’última acció publicitària ILERNA Online va regalar un cotxe, aquesta ocasió el premi ha estat un viatge per a dues persones.
La campanya, batejada amb el nom d’El Repte de ILERNA Online, ha estat activa durant un mes i s’ha difós a nivell nacional a través d’un espot televisiu, sent aquesta la tercera vegada que el centre de FP aposta per un anunci d’aquestes característiques. A més, ILERNA Online ha comptat amb la col·laboració d’importants influencers i YouTubers de la talla d’Auronplay i Fortfast.
La campanya, que ha finalitzat avui a a l’Avinguda de la Innovació de Sevilla, on ILERNA té previst obrir un nou centre de Formació Professional presencial, ha comptat amb milers de participants interessats en guanyar el viatge. Finalment, la guanyadora ha estat Rocío Segòvia Vega, resident a Sevilla i alumna de ILERNA Online, que ha escollit viatjar a les illes Maldives. «Estic molt feliç per haver guanyat aquest premi, que és el meu gran comiat de ILERNA Online. Aquest ha estat un altre dels regals que ILERNA Online m’ha fet en aquests tres anys que porto estudiant amb ells i el meu regal més gran serà obtenir la titulació «, explica Rocío, que està a punt de finalitzar la seva formació en Higiene Bucodental. El lliurament de el premi ha mobilitzat un gran nombre de persones, que s’han desplaçat des de diversos punts d’Espanya, com Elx i Madrid, fins al lloc per optar a guanyar el viatge i, de passada, han pogut veure les futures instal·lacions de ILERNA a Sevilla.
El CEO d’ILERNA Online, Jordi Giné, assegura que «emprendre aquest tipus d’accions publicitàries que fan partícip a la gent és una estratègia que ILERNA Online ja ha fet seva. L’objectiu final és transmetre, d’una forma original i diferent, els valors de marca i la filosofia d’empresa, destacant sempre el tracte proper de el centre formatiu «.
ILERNA Online és un centre de FP a distància homologat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i compta amb l’autorització per expedir títols 100% oficials i vàlids en tot el país. El centre formatiu ofereix una varietat de 19 cicles de Formació Professional a distància de diferents famílies formatives i ha sol·licitat l’autorització per a impartir 16 titulacions en la seva nova seu presencial prevista a Sevilla i el funcionament s’activarà al setembre de 2020.
Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.