Rodi Motor Services destaca el seu compromís amb la transformació digital en la seva 28ª convenció anual

L’empresa estrenarà nous serveis digitals el 2018 per facilitar l’experiència dels seus clients.

L’esdeveniment va reunir 700 empleats de les oficines centrals i tallers de Catalunya, Aragó i Canàries a l’emblemàtic recinte de la Llotja de Lleida.

Lleida, 30 de gener del 2018 – Rodi Motor Services, empresa de referencia en el sector de la
postvenda d’automòbil, va celebrar el dissabte 27 de gener la seva 28ª Convenció anual, on va
fer balanç del 2017 i va presentar les novetats de l’empresa, així com els seus plans de futur.
Durant el darrer any, la companyia ha concentrat esforços en la transformació digital dels seus
centres i serveis per millorar l’atenció al client, una voluntat que s’ha reflectit en el tema central
de la Convenció: “Els petits detalls marquen la diferència”. L’acte va reunir més de 700 empleats
de les oficines centrals i els tallers de Catalunya, Aragó i Canàries en l’emblemàtic escenari de la
Llotja de Lleida.

La Convenció va comptar amb la participació de Marc i Àlex Márquez –pilots patrocinats per
Rodi— a través de la presentació de varis vídeos que van servir de fil conductor de la Convenció.
Durant la jornada, Josep Esteve, Director General de la companyia, va destacar el gran creixement
de Rodi Motor Services i El Paso 2000 en l’últim any, així com el compromís de l’empresa amb els
esdeveniments esportius, referint-se al patrocini de la Mitja Marató de Lleida, la Copa Dirt Track
o els esdeveniments esportius interns, entre d’altres: “A Rodi apostem per la gent saludable i
compromesa”, va recalcar Esteve. El Director General de Rodi Motor Services també va ressaltar
el paper imprescindible de l’equip humà: “Gracies als seus professionals compromesos, Rodi
Motor Services ha obtingut els millors resultats de vendes durant el 2017”.

La Convenció va insistir en l’aposta ferma de l’empresa per millorar l’experiència del client, a
través d’un procés de digitalització que inclou el llançament d’una nova web el 2018, un catàleg
digital del pneumàtic i un sistema de factura electrònica més detallada. Entre les novetats, també
es va parlar de les marques MAXXIS i BF GOODRICH, que Rodi Motor Services vendrà en exclusiva
a partir d’aquest any.

Respecte als plans de futur a curt termini, l’empresa va comunicar la reforma d’aproximadament
20 tallers, seguint la nova tendència d’aplicar les últimes tecnologies en retail per modernitzar els
seus centres. L’actualització dels seus tallers inclou un punt d’atenció personalitzada i la
implementació de serveis digitals que facilita la comunicació entre el client i el taller.

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.