Saps què és el groc or en una cervesa? (Nou espot de San Miguel)

San Miguel Especial et fa viatjar a través de la seva nota de tast a un món d'experiències; descobreix totes les sensacions que la converteixen en una cervesa única.

“Tastar una gran cervesa és una experiència per als cinc sentits: l’aspecte, aroma i sabor de San Miguel Especial parlen de la qualitat dels seus ingredients i del cuidat equilibri de la seva recepta”, apunta Julio Cerezo, sumiller de cervesa.

Lleida, 5 de febrer de 2018. Groc or, fruites blanques, ordi maltejat, equilibri, ressons de cereals. Aquestes són algunes de les experiències que es poden gaudir quan es tasta una cervesa. Ricardo Garbera, tastador de cerveses, ens guia i trasllada a un món de sensacions en el nou anunci de San Miguel Especial.

Amb els nostres paladars i sentits, i a través de la nota de tast d’una bona cervesa, igual que succeeix quan s’aprecia un vi en una degustació, som capaços de descobrir, recórrer el món i sorprendre’ns. Un mapa sensorial que et fa viatjar per l’univers de la cervesa de qualitat.

“Tastar una gran cervesa és una experiència per als cinc sentits: l’aspecte, aroma i sabor de San Miguel Especial parlen de la qualitat dels seus ingredients i del cuidat equilibri de la seva recepta”, afirma Julio Cerezo, sumiller de cervesa.

L’apreciació de retrogustos d’una nota de tast, alçar la copa per apreciar el seu color, el groc or del líquid, assaborir-la en petits glops… És un treball per a les nostres papil·les gustatives, en el qual es barregen l’olfacte, el gust i la memòria i que culmina en les múltiples sensacions que ens ofereix aquesta beguda.

Tot això és el que ha volgut plasmar l’agència de publicitat Lola MullenLowe, agència de l’any el 2016 al Festival Iberoamericà El Sol. El recorregut i la personalitat d’una marca en la qual la qualitat destaca. El vídeo utilitza el discurs d’un expert mestre cerveser, mentre que mostra amb imatges inspiradores com una bona cervesa està feta d’experiències.

“Es tracta d’una gran campanya per a la marca, que des de 2015 no comptava amb un anunci publicitari en televisió. L’últim el va dirigir el cineasta Juan Antonio Baiona, i narrava la nostra història, des del nostre naixement a Filipines i arribada a Espanya. Ara busquem transmetre les experiències que t’ofereix gaudir i compartir el nostre producte”, afirma Miguel Ángel Cabrero, director de Màrqueting Corporatiu de San Miguel.

L’espot ha estat rodat a Santiago de Xile, al desert i salar d’Atacama, a la ciutat de Valparaíso, i a diversos escenaris xilens, com Tunquén, Santo Domingo i El Canelo. S’estrena avui 5 de febrer en formats digitals i amb una peça audiovisual per a televisió de 30” (i altres dues versions de 20”).

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.