
Amb aquesta novetat, la cadena de supermercats de Lleida posa a l’abast dels clients més descomptes en primeres marques.
Lleida, 28 de juliol de 2022- Plusfresc, cadena de supermercats de Lleida especialista en productes frescos, incorpora un nou avantatge a la seva app perquè els clients puguin beneficiar-se de més descomptes en marques líders. Gràcies a la col·laboració amb la plataforma DCoupon, els clients que utilitzen l’app de Plusfresc gaudeixen de més descomptes a primeres marques que s’apliquen de manera més fàcil i pràctica.
Els clients seleccionen des de l’app els vals dels articles en oferta que troben a l’apartat de Descomptes Marques líders i se’ls aplica automàticament quan passen per la caixa. Aquest nou servei representa una experiència de compra única i diferencial, que promou l’estalvi en productes de primeres marques. Segons el director d’Innovació i Projectes de Plusfresc, Carles Hurtado, aquesta iniciativa “és fruit de la feina que des de la companyia fem diàriament per oferir més facilitat i avantatges als nostres clients, i en aquest cas per dotar l’app de Plusfresc de més al·licients, ja que pensem que és una eina molt important per millorar l’experiència de compra”.
Plusfresc va posar en marxa la seva aplicació el 2015 amb l’objectiu que els clients poguessin disposar dels vals descompte als dispositius mòbils. Des de llavors, l’app ha anat incorporant diverses funcionalitats amb el compromís d’oferir-vos la millor eina per facilitar la compra i obtenir més avantatges. Un dels serveis integrats a l’app és el de la compra intel·ligent, mitjançant el qual un assistent genera una llista de la compra a partir de la predicció de les necessitats del client. A més, l’aplicació també disposa de la llista de productes, on el consumidor pot preparar la llista visualitzant tots els productes disponibles amb la informació nutricional corresponent, d’ingredients i d’al·lèrgens i si es troben en oferta o en promoció. També, en línia amb el seu compromís amb l’entorn i el medi ambient, la companyia ha incorporat el tiquet al núvol, un tiquet digitalitzat que es pot consultar en temps real a l’app o a la web de compra Plusfresc.
Ús i comoditat
L’app de Plusfresc, que es pot descarregar de manera gratuïta tant per Apple com per Android, beneficia tots els clients que són usuaris de la targeta client.
Entre aquests beneficis es troben: rebre el Xec Plus, a través del qual Plusfresc torna l’1% de l’import total de la compra que s’hagi dut a terme durant el trimestre –o el 3% en el cas de les famílies nombroses–, gaudir dels vals descompte directament als dispositius mòbils, consultar la localització de les botigues –amb informació sobre horaris i serveis com, per exemple, aparcament, carnisseria assistida, peixateria o wifi gratuït-, beneficiar-se de promocions exclusives i descomptes en serveis i productes i consultar totes les ofertes actives a les botigues.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa capdavantera en distribució d’alimentació a les comarques de Lleida. Actualment, compta amb 85 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, l’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada el 1929, té un equip format per més de 1400 col·laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.
Felicitats amics del Plusfresc!
Crec que aquesta mesura beneficiarà a les dues parts implicades: el supermercat i el consumidor. Cal que Plus aposti per preus més competitius i que amb la targeta de client es pugui gaudir de més avantatges i de més rellevància, i arrodonir preus per donar-ho a ONG’s com fan alguns supermercats.