Lleida – L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, i el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, han mantingut aquest dimarts la seva primera trobada institucional, per parlar dels projectes en comú que comparteixen totes dues institucions.
Els dos representants han destacat la predisposició i les ganes de treballar plegats pel progrés de Lleida i el conjunt la demarcació, ja sigui a través d’infraestructures, projectes i dinamització econòmica. De fet, un dels aspectes que han quedat pendents entre els dos òrgans és saber com queda la partida de 600.000 euros que la Diputació havia reservat per a la construcció de l’alberg per a temporers que el nou govern municipal rebutja.
Larrosa ha destacat la receptivitat i ganes de treballar conjuntament pel progrés de Lleida que li ha expressat el president Talarn. «Tenim molts projectes en comú. Tenim la missió que Lleida, com a capital, i el territori avancin, aquesta és la nostra responsabilitat. Hem de posar els recursos i esforços que siguin necessaris per a competir al món. Això ens obre molts ventalls de col·laboració i capacitat d’actuació des del punt de vista de les infraestructures, dels projectes i de la dinamització econòmica», ha explicat.
De la seva banda, el president Talarn ha remarcat també la bona sintonia amb el paer en cap i la predisposició per a treballar conjuntament en aquells temes que incumbeixen la ciutat de Lleida. «Perquè treballar per la capitalitat de Lleida és potenciar també aquesta terra d’oportunitats que són les comarques de Lleida, Pirineu i Aran», ha indicat.
Entre les qüestions més immediates en què col·laboraran totes dues institucions, ha afegit Larrosa, hi ha la celebració de la pròxima Fira de Sant Miquel, amb el segon congrés de Bioeconomia, un àmbit que tant Paeria com Diputació consideren un eix estratègic per a la ciutat i el territori i en el qual treballaran plegats.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.