Més de 600 persones celebren la convenció anual de Rodi Motor Services que, en el seu 31 edició, posa focus al poder de l’equip

Els assistents van viure el llançament en directe del nou e-commerce de moto de Rodi Motor Services, una línia del negoci en què es posa focus aquest 2023.

Una representació dels 1.500 treballadors i treballadores de l’empresa
líder del sector de la mobilitat, amb una xarxa de 162 tallers de manteniment integral a Catalunya, Aragó, Galícia, Navarra, Canàries, Andorra i Portugal, es van trobar al Palau de Congressos de la Llotja de Lleida dissabte passat 18 de febrer, després de dos anys de no poder celebrar l’acte.

Els assistents van viure el llançament en directe del nou e-commerce de moto de Rodi Motor Services, una línia del negoci en què es posa focus aquest 2023.

Més de 600 treballadors i treballadores de Rodi Motor Services, empresa líder en el sector del manteniment integral i el canvi de pneumàtics, es van reunir aquest cap de setmana al Palau de Congressos de la Llotja de Lleida per a celebrar la convenció anual. Els assistents van viure el llançament en directe del nou e-commerce de moto, on ja es pot comprar pneumàtics i demanar cita prèvia a qualsevol dels tallers de la xarxa.

Un altre dels moments més emocionants de la tarda va ser el reconeixement als tallers i directors d’operacions amb millors resultats, així com els 26 empleats i empleades que porten més de 15 anys compromeses i impulsant el projecte de Rodi

El lema de la mateixa va ser “La suma de tots” fent referència al fet que el treball a equip és fonamental per avançar i assolir l’èxit. I, alhora, que cada persona és clau, ja que el treball individual, la constància i l’esforç per aconseguir els objectius diaris han conduït el Grup Rodi Motor Services a situar-se en l’àmbit estratègic com empresa líder al sector de la postvenda. En aquest sentit, el director general de Rodi Motor Services, Josep Esteve, director de la línia d’Industrial i Agrícola, Jesús Latorre, i el director de Turisme, Pedro Marques, van ser els encarregats de compartir els grans resultats de l’equip Rodi i destacar les novetats principals, així com fites aconseguides el 2022.

Expansió a Navarra
El director general Josep Esteve va destacar en la seva intervenció la facturació de rècord dels tallers l’any passat, 222 milions d’euros, cosa que representa un 36% més que a 2019, les dades que es van compartir a la darrera convenció del 2020, abans de lampandèmia. Esteve va posar èmfasi en l’arribada de Rodi Motor Services a Navarra aquest
2022, on es va obrir un primer taller al polígon de Cordovilla de Pamplona, el passat mes de novembre, i està previst que s’obri un segon taller al centre de la ciutat aquest mes de març. A la seva intervenció, el director general va exposar el projecte d’optimització de processos en logística a El Paso 2000, marca del grup per als tallers que són a les Canàries. Allí, gràcies al nou sistema, es va aconseguir fer un inventari de 70.000 pneumàtics amb zero errors, entre altres èxits.

La tendència creixent del rènting
El director de la línia de Turisme de l’empresa, Pedro Marques, va fer una fotografia del sector actual i va apuntar a les tendències que dibuixen el futur. Per exemple, va destacar la tendència creixent del rènting a Espanya. El 26,7% de les matriculacions del 2022 van ser de vehicles de rènting. En aquest sentit, ha explicat que aquest any s’han incorporat més de 24 tallers Rodi a la xarxa d’assistència de les flotes de vehicles de rènting LeasePlan. En total, els clients de Rodi Motor Services que opten per un vehicle de rènting poden trobar fins a 33 tallers que ofereixen aquest servei. Entre altres coses, Marques també va destacar que aquest 2022, el negoci digital de l’empresa s’ha incrementat un 40%.

Connectivitat amb el client per gestionar grans flotes
El director de la línia d’Industrial i Agrícola, Jesús Latorre, va detallar les noves tecnologies aplicades al negoci el 2022 que converteix Rodi Motor Services en el partner del client de grans flotes. Així, va explicar que el parc de camions ha envellit fins a arribar a una mitjana actual de 14 anys. És per això que els clients valoren la gestió de les dades que des de Rodi es pot oferir al client per aconseguir reduir costos i aplicar un manteniment preventiu. Latorre va destacar les aplicacions de desenvolupament intern per a la gestió de dades com NeumaCheck i RodiAnalytics, així com la prova pilot que es duu a terme al polígon dels Frares de Lleida de mesurament al pas de camions, impulsant així la tendència a la connectivitat amb el client i la gestió de dades.

Sobre Rodi Motor Services

La cadena de centres de manteniment integral Rodi va néixer el 1990 a Lleida. A finals del 2013 va redissenyar la seva estratègia de negoci i va passar a dir-se Rodi Motor Services, mantenint els objectius i l’esperit de l’empresa: servei integral al client, proximitat i accessibilitat. L’evolució i el creixement constant han provocat que, avui dia, sigui una empresa de referència líder del sector de la mobilitat a Catalunya, Aragó, Galícia, Canàries, Navarra, Andorra i Portugal. Compte amb un equip de més
de 1.500 professionals i una estructura de 162 centres, el grup dona servei a més de 600.000 clients.

 L`ADN de Rodi Motor Services
Un nou concepte de tallers. El nou que obrim a Pamplona és un taller
Premium que disposa d’un espai al servei de les persones. Un punt perquè el client pugui esperar còmodament mentre carrega el mòbil o treballa amb connexió wifi.
Projecte Mart: crear una especialitat formativa reglada. Davant la
dificultat de trobar professionals “pneumatiquers” al sector de la
instal·lació i reparació de pneumàtics, Rodi Motor Services va crear aquest any la primera especialitat formativa reglada d’instal·lació i reparació de
pneumàtics inclosa al catàleg d’especialitats del SOC (Servei d’ocupació de Catalunya). L’èxit del primer curs pilot ha portat a exportar el model a altres comunitats autònomes.* Integració social. Generació d’oportunitats a joves sense recursos a risc d’exclusió social. Allà on fa temps que  desenvolupant l’activitat,tenim signats convenis per formar als nostres tallers joves que, a posteriori, poden optar a treballar amb nosaltres.

L’empresa en xifres
* El 3% de la quota de mercat d’Espanya i Portugal amb pneumàtic lleuger amb una venda de més de 500.000 pneumàtics a tot el grup.

* 600.000 clients. L’empresa compta amb més de 600.000 clients actius.
* 162 tallers. A Catalunya, Aragó, Galícia, Navarra, Canàries i Portugal.
*1500 treballadors conformen l’estructura de Rodi Motor Services.
* El negoci digital de Rodi Motor Services s’ha incrementat fins a un 40% aquest darrer any.

Globallleida
Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.