L’Oficina del Consumidor del Segrià tramita més de 1.500 expedients durant el 2021, un 21% més que l’any anterior
El 9% de les sol·licituds corresponen a afectacions derivades de la pandèmia mentre que el 2020 van ser el 30% del total
A l’OCIC, ubicada a la seu del Consell Comarcal del Segrià, s’atenen les persones consumidores domiciliades en aquesta comarca. L’Oficina ofereix informació a les persones consumidores i usuàries sobre els seus drets i la forma d’exercir-los i es reben i tramiten consultes, queixes i denúncies. Així mateix, s’hi tramiten de les reclamacions presentades i efectuar-ne la mediació i gestionar, quan sigui possible, els arbitratges de les reclamacions que no han estat resoltes per via de la mediació en consum.
Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.