L’Aplec del Caragol acull  el primer concurs de Tast a Cegues de San Miguel per als penyistes, que diumenge tindrà guanyador

La cervesera porta tastos, maridatges i actuacions musicals durant tot el cap de setmana a l’Aplec

Parasols ecològics per reduir la contaminació a l’Espai San Miguel
Magna amb una graduació de 5,7º elaborada seguint un procés de lupulació en tres temps, serà la beguda ‘oficial’ de l’Aplec

Lleida, 1 de juny de 2019.- La cervesera San Miguel porta a terme aquesta tarda de 17.00 a 19.30 hores el primer concurs pels penyistes de l’Aplec del Caragol, es tracta d’un tast a cegues de diferents cerveses. Del primer tast d’avui en sortiran 10 finalistes i demà diumenge de 12.00 a 14.00 h en sortirà el guanyador, que s’emportarà un premi de 1.000 euros per viatjar amb la seva colla. Els finalistes tindran com a obsequi una caixa de San Miguel Magna, la nova cervesa de la marca, beguda ‘oficial’ de l’Aplec.

La cervesera ha estrenat al seu espai de l’Aplec els seus parasols ecològics que actuen com un arbre. És a dir, el seu teixit és capaç de purificar l’aire i reduir els nivells de substàncies nocives gràcies a la nanotecnologia. La iniciativa respon al compromís de la cervesera amb la millora de la qualitat de vida de les persones, establert en el seu Marc Estratègic en Sostenibilitat “Somos 2020”.

Tast i maridatges

Els actes de San Miguel a l’Aplec es van iniciar ahir divendres a la nit amb les actuacions dels DJ’s residents del ‘3àmfores’ a l’Espai San Miguel. Avui dissabte, a més del concurs de Tast a Cegues, la cervesera ha organitzat un maridatge de tapes amb una selecció de la seva gamma de cerveses.

Doble actuació musical el dissabte

El dissabte a la tarda, l’Espai San Miguel acollirà una doble actuació musical. A les 19.30 hores, hi haurà el concert de Milford Boys. Posteriorment, a les 23.30 hores tornarà la música amb els DJ’s residents del ‘3àmfores’.

El diumenge, darrer dia de l’Aplec del Caragol, se celebrarà la Gran Final del Concurs Tast a Cegues, una de les novetats d’enguany de la participació de la cervesera a la festa gastronòmica per excel·lència de la ciutat de Lleida.

Magna, la cervesa de l’Aplec

En els tastos, maridatges i en les seves consumicions habituals, els penyistes i visitants podran conèixer ‘Magna’, la nova cervesa de San Miguel, que es convertirà en la cervesa ‘oficial’ de la XL edició de l’Aplec del Caragol.

‘Magna’ és  una cervesa Golden Lager amb graduació 5,7º, elaborada seguint un procés de lupulació en tres temps, que li aporta notes herbals i florals de llúpol fresc i aromes a malta torrada. De color daurat intens, és una cervesa amb cos, amargor moderada i una textura sedosa en boca.

Magna de San Miguel connecta amb els gustos del consumidor actual; una cervesa quotidiana que arriba per satisfer la seva inquietud cervesera. A més, és una creació cervesera plena de matisos i contemporània, que aporta més notes, més intensitat i més riquesa de sabor.

Informació d’interès:

Programació Espai San Miguel:

  • Dissabte 1 de juny, 11-14 hores, Tast&Maridatge de tapes i una selecció de cerveses de la la gamma San Miguel.

  • Dissabte 1 de juny, 17-19.30 hores, semifinals del I Concurs Tast a Cegues.

  • Diumenge 2 de juny, 12-14 hores, Gran Final del  Concurs Tast a Cegues. Premi: Un val de 1.000 euros per viatjar amb la colla. Finalista: 1 caixa de San Miguel.

Programació musical:

  • Divendres 31 de maig, 23.30 hores, Dj’s residents ‘3àmfores’.

  • Dissabte 1 de juny, 19.30 hores, concert Milford Boys

  • Dissabte 1 de juny, 23.30 hores, Dj’s residents ‘3àmfores’.

Sobre el centre de producció de San Miguel a Lleida

La vinculació de San Miguel amb la ciutat de Lleida es remunta a 1957. El riu Segre va ser un dels principals motius pels quals San Miguel va decidir instal·lar el seu primer centre de producció a la ciutat de Lleida, que es va inaugurar el dia 11 de maig, fent-ho coincidir amb Sant Anastasi i, per tant, amb la Festa Major de la ciutat. L’esperit explorador de San Miguel queda present en totes les accions de la marca, una visió que sorgeix el 1890 quan va explorar el món a la recerca de les millors experiències cerveseres. Un viatge que va marcar l’essència de la marca a través de la descoberta i la barreja de cultures, estils de vida i tradicions.

Sobre San Miguel

San Miguel neix a Manila en 1890, una cruïlla de cultures, civilitzacions, innovacions, nous estils de vida i maneres diferents de veure el món. Aquest moment fundacional determinarà per sempre una trajectòria vital de la marca que l’ha portat a més de 40 països.

Posseeix una àmplia gamma de cerveses nacionals, algunes de les quals han rebut importants premis en certàmens internacionals com el Brussels Beer Challenge, els World Beer Awards o els Superior Taste Awards amb 17 estrelles de diferents categories: San Miguel Especial, San Miguel Selecta, San Miguel 1516, San Miguel Fresca, San Miguel Radler, San Miguel  Eco i San Miguel Sense Gluten. A més d’aquestes set varietats, la gamma inclou altres marques pioneres com San Miguel 0,0, San Miguel 0,0 Isotònica i la gamma de sabors de San Miguel 0,0 (Poma i Llimona). L’essència de San Miguel és exploradora i pionera, és un viatge constant que va començar el 1890 i que l’ha portat a recórrer gairebé tots els racons del planeta buscant, acumulant i compartint les millors experiències cerveseres. Un viatge en el que el millor està per arribar i que certifica a San Miguel com a experta cervesera. San Miguel explora, i convida a explorar, diferents espais i territoris desconeguts.

Sobre Mahou San Miguel

Companyia familiar 100% espanyola, líder del sector cerveser a casa nostra amb una quota de producció del 34%. Disposa d’11 fàbriques de cervesa -vuit a

Espanya, una a l’Índia i dues als EUA-, quatre brolladors i plantes d’envasat d’aigua i un equip format per uns 3.200 professionals. Compta amb 129 anys d’història, que comencen amb el naixement de Mahou el 1890 i continuen amb l’adquisició de San Miguel el 2000, la incorporació de la marca canària Reina el 2004, la de Cervezas Alhambra a 2007 i la de Solán de Cabras el 2011.

Posseeix un ampli portafoli de cerveses nacionals, amb productes pioners en la seva categoria, i una variada gamma de cerveses internacionals i marques d’aigua. La internacionalització és un dels eixos estratègics per al seu desenvolupament i està present en més de 70 països.

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.