Comunicat ADIC_Lleida. Defensem l’escola catalana

Un divendres més personal de diferents departaments de la Generalitat, i representants d’entitats cíviques, ens hem tornat a trobar per exigir la llibertat dels presos polítics, el retorn dels exiliats i la revocació de l’article 155.

Personal Cultura Lleida

Un divendres més, responent a la convocatòria d’ADIC Lleida (Associació en Defensa de les Institucions Catalanes), personal de diferents departaments de la Generalitat, i representants d’entitats cíviques, ens hem tornat a trobar per exigir la llibertat dels presos polítics, el retorn dels exiliats i la revocació de l’article 155, que tant mal està fent al funcionament normal de les nostres institucions i que un impacte tan negatiu està tenint en tots els sectors de la nostra societat.

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.

Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.