Caprabo supera la previsió i obre 11 supermercats durant el primer semestre

Les noves botigues incorporen el model de supermercat de nova generació.

• Tres botigues amb format Rapid.• La meitat de les obertures són iniciativa de joves emprenedors.
• Girona i Tarragona, objectius per al segon
semestre.

Barcelona, 1 d’agost de 2019.- Caprabo ha superat la previsió d’obertures previstes per al primer semestre de l’any i anota 11 supermercats nous en la seva xarxa.

Caprabo continua amb el seu pla d’expansió i creixement a través d’un format franquiciat, que es preveu que finalitzi l’any amb un creixement del 10% en facturació. La companyia ha obert 5 supermercats a la ciutat de Barcelona, així com el primer Rapid fora de la Ciutat Comtal, situat a Lleida. A més, ha inaugurat altres establiments comercials a les províncies de Tarragona (Reus, Cambrils i La Bisbal del Penedès) i Barcelona (Sabadell i Ripollet).

Cal destacar que gairebé la meitat d’aquestes noves obertures són iniciatives de joves emprenedors que confien en Caprabo per a obrir el seu primer supermercat. Caprabo ha obert botigues en els seus tres formats franquiciats, Caprabo, Rapid i Aliprox.

Josep Barceló, Director de Desenvolupament Corporatiu de
Caprabo, afirma: “Els perfils d’emprenedors que s’acosten a conèixer el model de franquícia Caprabo són variats, però m’agradaria destacar que, en el nostre cas, comptem amb una cartera interessant d’emprenedor jove, amb iniciativa, que considera el comerç i la marca Caprabo i el seu format
Rapid una aposta sòlida de futur”. “Al segon semestre centrarem els nostres esforços a les províncies de Tarragona i Girona”, afegeix Barceló.

Els nous supermercats de Caprabo incorporen els aspectes més destacats dels supermercats de nova generació, uns supermercats millor adaptats a les tendències del mercat per a satisfer un consumidor més heterogeni.

Els supermercats de nova generació recuperen i renoven els valors tradicionals del comerç de proximitat. Potencien les seccions de frescos; ofereixen un ampli assortiment de productes que abasta des de la marca pròpia fins a les grans marques de fabricants; incorporen un ampli ventall
de productes de proximitat; cuiden la qualitat de l’atenció al client; i aporten serveis de valor afegit. En el seu conjunt, aprofundeixen en l’adaptació de la botiga a les tendències de mercat, les necessitats del consumidor i la integració dels diferents elements, buscant l’excel·lència en l’experiència de compra.

Formats adaptats a la demanda del consumidor

Caprabo va iniciar el seu pla d’expansió per mitjà de franquícies l’any 2011. Compta amb els formats Caprabo, Rapid Caprabo i Aliprox. Al llarg d’aquests anys, les obertures desenvolupades han generat més de 510
llocs de treball i la incorporació a la xarxa de Caprabo de més de 21.600 metres quadrats de superfície comercial.

Formats diversificats

Cadascun dels formats es diferencien per la seva localització, la grandària de l’establiment, i la concentració de la població. Al 2015, Caprabo va llançar un nou format de botiga de conveniència denominat Rapid Caprabo. Un model enfocat a donar un servei de proximitat, amb major
amplitud d’horaris, tots els dies de l’any i màxima cobertura de necessitats de consum. Avui, Caprabo compta amb 8 supermercats Rapid.

Al 2016, va incorporar a la seva cartera de franquícies el model Aliprox, un tipus de franquícia concertada que s’adapta bé en espais petits. Permet un tipus de compra àgil i còmoda, i té un horari d’obertura ampli. Des de
llavors s’han obert 8 supermercats amb aquest format i es preveu que sigui al format que més s’expandeixi aquest exercici

Rapid, format urbà de conveniència

El model de supermercat Rapid està pensat per a donar resposta a un consumidor que demanda proximitat, amplitud d’horari, varietat d’assortiment i serveis de valor afegit. Són establiments adaptats a les tendències del sector mantenint els valors tradicionals del comerç de proximitat i d’atenció al client. Rapid Caprabo és un format de
supermercat de conveniència que ofereix la major varietat de productes per metre quadrat. Compta amb més de 3.500 productes, 2.500 d’aquests són de primeres marques i la resta marca de distribuïdor.

Caprabo i AMPANS

Una de les fites més importants del pla de franquícies de Caprabo es va produir al 2017 amb l’obertura del model franquiciat de Caprabo a empreses d’economia social. Al novembre, la Fundació AMPANS i Caprabo van obrir el primer supermercat de Catalunya íntegrament
gestionat per persones amb discapacitat. El nou supermercat dóna ocupació a 10 persones amb discapacitat, es troba al carrer Barcelona
número 72 de la ciutat de Manresa, a la província de Barcelona, mesura 278 m2 de superfície comercial i ven més de 4.000 productes. Aquest projecte d’innovació social ha obert noves oportunitats per a la inclusió laboral de persones amb discapacitat i impulsa, a través del contacte
directe amb el públic, la visibilitat en la societat de la diversitat de capacitats i aptituds, actuant com a catalitzador per a futures obertures.

Suposa una iniciativa que, a més de generar ocupació, permet avançar en la incorporació de diferents perfils de persones amb discapacitat al mercat laboral. És un pas important en l’obertura del  model franquiciat de Caprabo a empreses de l’economia social.

Caprabo

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l’any 1959. Té una xarxa de 320 supermercats. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, com atribut transversal, els productes de proximitat i els frescos, l’estalvi personalitzat, la varietat
i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren en els supermercats Caprabo. Més d’un milió de clients de Caprabo fan servir la seva targeta client amb regularitat. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució en llençar al mercat una app de compra.

Des del 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski, del que suposa el 20% del negoci. El 2019 Caprabo celebra el seu 60 aniversari com el supermercat més antic d’Espanya. #Caprabo60anys

 

 

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.