CaixaBank, primer banc espanyol que permet als no residents a Espanya obrir un compte a l’entitat i sol·licitar una hipoteca de manera digital 

El nou on-boarding digital de CaixaBank permet a residents de 15 països europeus donar-se d'alta a HolaBank i disposar dels serveis de la banca online i mòbil de l'entitat en qüestió de només 48 hores i des de qualsevol dispositiu i lloc.

Aposta per la digitalització per oferir el millor servei al client

CaixaBank és també pionera al país a oferir als no residents a Espanya un servei per sol·licitar hipoteques des del seu país d’origen mitjançant un sistema 100% digital i amb una resposta de viabilitat dins un termini de 48 hores.

L’aposta per la innovació i la digitalització permet a l’entitat accelerar propostes innovadores per a clients i potencials clients, acompanyant-los a qualsevol país i per qualsevol canal. 

HolaBank té prop de 450.000 clients procedents dels 15 països d’Europa Occidental que passen llargues temporades a Espanya, fet que suposa una quota de mercat superior al 33%. 

Barcelona, 6 de juliol de 2020.- CaixaBank, presidit per Jordi Gual i amb Gonzalo Gortázar com a conseller delegat, s’ha convertit en el primer banc espanyol que presenta dues solucions digitals per acompanyar les persones no residents a Espanya i facilitar-los l’operativa.

La nova plataforma per donar-se d’alta a l’entitat -el que es coneix com a on-boarding digital- permet que persones no residents a Espanya puguin donar-se d’alta a HolaBank, el programa de l’entitat adreçat a la comunitat internacional, de manera digital des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc.

El servei, adreçat a persones nacionals i residents a Europa Occidental amb interessos o habitatge a Espanya, permet dur a terme el procés d’alta a l’entitat en anglès a través del web del banc de manera 100% segura i en sis passos molt senzills. Amb un sistema d’identificació de la identitat per vídeo, i la signatura del contracte per SMS, el nou client disposa, dins un termini màxim de 48 hores, d’un compte HolaBank i de l’alta a la banca online CaixaBankNow, des de la qual podrà accedir de manera digital a tots els avantatges del programa específic per a la comunitat internacional, així com als seus serveis financers i no financers, com ara la recepció de transferències des de l’estranger, l’emissió de transferències dins d’Espanya, la domiciliació de rebuts, la traducció de documents o l’assistència en mudances i trasllats, entre d’altres. Una vegada finalitzat el procés, el nou client només haurà de confirmar la seva identitat de manera presencial en el termini de 3 mesos.

El servei, pioner a Espanya, ha estat reconegut per la seva innovació en els premis The Innovators 2020 de la revista estatunidenca Global Finance

MortgageNow, sol·licitud d’hipoteques en línia per a no residents

El nou on-boarding digital se suma a MortgageNow, un servei de sol·licitud d’hipoteques en línia per a no residents a Espanya i intermediaris immobiliaris internacionals, pioner al país. Aquest servei permet als potencials compradors internacionals d’un habitatge a Espanya sol·licitar una hipoteca des del seu país, amb un mètode 100% segur i amb resposta de viabilitat en qüestió de 48 hores.

La plataforma recull les llistes de la documentació personalitzada segons el país i l’ocupació en l’idioma del client, i permet registrar la documentació requerida per a l’estudi de la hipoteca, sense necessitat de traduir-la al castellà. A més, disposa d’un espai privat per a intermediaris immobiliaris, que poden gestionar totes les seves sol·licituds amb la garantia d’una resposta de viabilitat ràpida.

Tant l’on-boarding digital com MortgageNow s’adrecen a persones amb interessos o habitatge a Espanya i residents a Europa que vulguin avançar en les seves gestions bancàries i immobiliàries a Espanya. Està disponible per a residents a Alemanya, Àustria, Bèlgica, Dinamarca, Itàlia, Luxemburg, Noruega, els Països Baixos, Finlàndia, França, Irlanda, Portugal, Suècia, Suïssa i el Regne Unit.

Per utilitzar el programa MortgageNow no cal ser client de CaixaBank, sinó simplement ser resident a Europa i tenir interès per adquirir un habitatge a Espanya.

El 2019, a Espanya es van tancar més de 62.000 operacions de compravenda immobiliària per part de persones no residents, segons dades del Registre de la Propietat. Suposen el 12,5% del total nacional, amb un pes rellevant a la costa mediterrània i les illes.

HolaBank té prop de 445.000 clients procedents d’Europa Occidental que passen temporades llargues a Espanya, fet que suposa una quota de mercat superior al 33%. 

Transformació digital i metodologia agile per oferir el millor servei en qualsevol moment i lloc

Tant l’onboarding digital com MortgageNow són resultat de la forta aposta per la innovació i la transformació digital de CaixaBank, que han permès a l’entitat accelerar propostes innovadores per a clients i potencials clients, acompanyant-los en qualsevol país i per qualsevol canal, adaptant-se a les noves restriccions generades per la crisi sanitària mundial. 

El projecte d’alta digital per a no residents s’ha conceptualitzat i creat en només 6 mesos, gràcies a l’ús de metodologies agile, amb la implicació de múltiples àrees i empreses del Grup CaixaBank. 

S’ha desenvolupat en l’àmbit del Customer Lab, una nova iniciativa de l’àrea de negoci del banc per dissenyar i accelerar propostes innovadores centrades en les necessitats dels clients de CaixaBank en qualsevol context i canal. 

Al Customer Lab, equips multidisciplinaris i autònoms treballen de manera àgil i iterativa centrant-se en una necessitat concreta del client per trobar-hi la millor solució. Aquesta metodologia aporta els avantatges competitius de start-ups i petites companyies, necessaris per competir en un mercat cada cop més dinàmic, líquid i exigent.

Els equips treballen incorporant el pensament de disseny (Design Thinking) com a eix principal per centrar l’atenció en els problemes reals dels clients. Un cop definits els reptes i validades les hipòtesis de disseny, els equips treballen amb metodologies àgils enfocades al desenvolupament de l’aportació de valor i obtenen resultats que es poden posar a proba i mesurar en el mercat en menys de 6 mesos, moment a partir del qual es continuen millorant i adaptant als clients de forma incremental.

HolaBank, el programa de CaixaBank per a clients internacionals

HolaBank és el programa especialitzat de CaixaBank adreçat als clients internacionals que passen llargues temporades a Espanya o que s’hi volen instal·lar. 

HolaBank acompanya el client internacional oferint-li un servei financer integral, amb un model d’atenció personalitzat i assessorament per respondre a les necessitats dels no residents a Espanya. Per fer-ho, l’entitat té 164 oficines desplegades en més de 70 municipis del litoral espanyol i les illes, i més de 500 gestors multilingües experts en banca internacional i en assessorament financer d’alt valor. En el seu servei online, HolaBank ofereix atenció les 24 hores del dia en més de 20 idiomes.

HolaBank ofereix, a més, una cartera de productes i serveis, financers i no financers, dissenyats especialment per cobrir les necessitats específiques dels 495.000 clients internacionals de CaixaBank. És el cas de l’HolaBank Club o de l’HolaBank Living Solutions Account, amb serveis en múltiples idiomes, com ara assessorament financer, assistència mèdica telefònica, traductors i intèrprets online, assistent personal o servei d’urgències a la llar, entre d’altres.

D’aquesta manera, CaixaBank potencia la seva estratègia d’oferir un model de banca especialitzada per segments, totalment ajustada a les necessitats de cada perfil, amb l’objectiu d’oferir sempre la millor experiència de client.

Deixa una resposta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.


Totlleida t'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcions omplint el present formulari seran tractades per Eral 10, S.L. (Totlleida) com a responsable d'aquesta web. La finalitat de la recollida i tractament de les dades personals que et sol·licitem és per gestionar els comentaris que realitzes en aquest bloc. Legitimació: Consentiment de l'interessat. • Com a usuari i interessat t'informo que les dades que em facilites estaran ubicats en els servidors de Siteground (proveïdor de hosting de Totlleida) dins de la UE. Veure política de privacitat de Siteground. (Https://www.siteground.es/privacidad.htm). El fet que no introdueixis les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris podrà tenir com a conseqüència que no atendre pugui la teva sol·licitud. Podràs exercir els teus drets d'accés, rectificació, limitació i suprimir les dades en totlleida@totlleida.cat así com el dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control. Pots consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la pàgina web: https://totlleida.cat/politica-de-privacitat / , així com consultar la meva política de privacitat.