La commemoració dels 50 anys de la creació de Mercolleida ha estat la qüestió abordada en el decurs de la trobada, així com l’acte de reconeixement en el que treballa actualment la llotja per agrair l’esforç fet pel conjunt de persones, institucions, entitats i administracions públiques que van fer possible la seva constitució i que l’han acompanyada al llarg de cinc dècades de trajectòria.
José Crespín ha valorat positivament “el recorregut fet per Mercolleida des dels seus inicis fins avui en dia que han permès convertir-la en una llotja de referència europea i nacional gràcies a una gestió responsable i rigorosa en les seves diferents etapes”.
L’acte de celebració d’aquests 50 anys està previst per al proper dia 12 de novembre a les mateixes instal·lacions de la llotja agropecuària.