Els dos guardons van ser pel reportatge emès l’any 2014 ‘Els joves i la influència de la cultura audiovisual sexista’, amb Josep Carnicé, i l’altre, concedit l’any passat, pel reportatge “Pioneres del bàsquet femení a Tàrrega”, amb Josep Segon.
Llicenciat en Ciències de la Informació per la UAB, Oriol Vidal Aixalà treballa a TV3 des del 2002 i també ha fet tota la seva carrera professional a la delegació de Lleida, primer com a ENG i, des de l’abril del 2018, com a subdelegat.
Pel que fa a la delegada sortint, Carolina Gili Frances, va començar a treballar a TV3 l’any 1995, al programa ‘Catalunya avui’. Més tard, es va traslladar a la delegació de Lleida per presentar el ‘TN comarques’ i va ser la cara visible d’aquest informatiu a les comarques de Ponent fins al 2017. L’any 2002, va ser nomenada delegada de TV3 a Lleida, en substitució de Ramon Mesull, fins aquest 2021.