PROMOCIÓ DE SETEMBRE:
Vins per tornar a la rutina amb alegria!
VEURE PROMOCIÓ SETEMBRE / COMPRAR
Airós com les tardes de marinada a les vinyes de Vallbona de les Monges. De caràcter fresc i àgil, aquest vi és un reflex del paisatge de la Vall del Corb i és, també, un pas més en el caminar de L’Olivera: és el primer rosat que elaborem, explorant noves elaboracions de la Garnatxa.
COMPRAR
ESCUMOSOS DE L’OLIVERA
Els escumosos de L’Olivera són el resultat de la intuó inicial que el nostre era un paisatge capaç de donar-nos vins escumosos singulars, amb les varietats històriques com a base. És així com a principis dels 90 L’Olivera comença a elaborar vins escumosos, seguint el mètode tradicional i amb la mirada posada en el respecte al caràcter de cada varietat per fer uns escumosos de bombolla fina, frescos i de criances mitges i llargues.
COMPRAR
VINYES DE BARCELONA
Vinyes de Barcelona és l’únic vi que es produeix a la ciutat de Barcelona. Neix a la masia Can Calopa de Dalt, a la cara nord de la Serra de Collserola. Allà, cultivem la vinya i elaborem el vi en un petit celler rehabilitat, un projecte impulsat per l’Ajuntament de Barcelona l’any 2001 i gestionat per L’Olivera des del 2010 amb una proposta d’agricultura social que combina qualitat dels productes amb inclusió social i respecte al medi ambient.
COMPRAR